|
Тема |
Re: Смазването- за Vento [re: Vento] |
|
Автор | R11man (Нерегистриран) | |
Публикувано | 28.02.02 12:43 |
|
|
Когато е студен двигателя са налице следните условия:
-маслото се е утекло в картера и триещите се части са слабо мазни
-при ниски температури по-високата плътност на маслото затруднява
бързото му разпространение по маслените магистрали
-студените цилиндрови стени предизвикват конденз на бензин по тях, който
размива масления слой, особено ако са поизносени сегментите.
-смазването при стариране на студен двигател е "полусухо" , а не
"маслен клин"
Това дилетантско мнение не претендира за изчерпателност, но тези причини са достатъчни да се предпочитат едни по-високи обороти: 1500 вместо 1100 при подгяване.
Колкото до маслените помпи - и на жигулитата от 70-те и на рената от 90-те, дебитът им зависи от оборотите на помпата, която се задвижва от коляновия вал.Така,че при всички случаи един студен двигател ще работи при по-добри условия на 1500 об. отколкото на 1100.Ако мислиш обратното, надявам се ще се обосновеш.
|
| |
|
|
|