Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 19:04 30.04.24 
Клубове / Техника / Автомобили / Renault Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Намерих една статия... [re: HlTMAN]
Автор Vento (VW маниак)
Публикувано27.01.02 15:01  



за Рено 19. Малко е простовата, ама ще я копирам тук за инфо (защото нещо с линк не става...):

РЕНО 19 - френският “Голф”
Добра и евтина алтернатива в средния клас автомобили

Над 1 милиард долара вложи френската фирма “РЕНО” в средата на 80-те години в конструирането и изработката на нов модел в атрактивния за пазара среден клас. Ангажиран бе не кой да е, а самият топ-дизайнер Джугиаро. Така в началото на 1989 год. бе представено новото RENAULT 19. Парите не бяха хвърлени на вятъра. Колата стана единственият непроизведен в Германия конкурент на легендарния “Голф”. За 5 години в родината на VOLSWAGEN бяха продадени над 400 000 различни модела RENAULT 19. За това помогнаха компактните размери, елегантният дизайн, комфортът при управление, разнообразието на модели:лимузина, полукомби, дори кабриолет.
Всички варианти на RENAULT 19 имат общо голямо достойнство. Победата над най-големия противник на френските автомобили-ръждата. Близо 70 % от каросерията на RENAULT 19 са поцинковани и не дават никакъв шанс на корозията. Тя печели само на едно място-задното ауспухно гърне, което всеки 3 години се нуждае от замяна.
Двигателите са здрави, лесни за поддръжка и икономични. Не препоръчвам най-слабия двигател с ходов обем 1 400 куб. см. и мощност 58 к. с. Той е твърде немощен, кара се много често на границата на възможното. Резултатът: прегряване, висок разход на масло, изгоряла гарнитура на главата (сн. 1). Именно гарнитурата на главата е най-слабото място на френските двигатели-тя е виновна за 69 % от дефектите на двигателя. Сигурен признак е бълбукането в разширителния съд на охлаждащата течност при работещ двигател.
При модели, произведени през 1989 год и 1990 год. трябва да се обърне внимание на напукани предни спирачни маркучи и течаща водна помпа. В 11 % от колите, слезли от конвейра през 1992/93 год. главоболие създава електронният блок, командващ инжекционната помпа-познава се по нестабилната работа на празен ход (сн. 2).
Както при повечето автомобили, произведени във Франция, особено чувствителна е електрическата инсталация. Над 70 % от собствениците на RENAUL 19 се оплакват от проблеми в стартера, а 18 % от дефекти в алтернатора (сн. 3). Капачката на делкото (разпределителя) и палеца също подлежат на основна проверка (сн. 4). Когато километражът показва повече от 100 000 км. е добре да се сменят четирите амортисьора-в повечето случаи те са вече износени.
Критичен поглед заслужават и маншоните на полуоските, често са скъсани, пропускат масло, което води до повреда на карето (сн. 5). Всяко пето RENAULT 19 има проблеми с бензиоавата помпа. Нерядко обаче вината е в бензиновия филтър, който е трудно достъпен и не се сменя редовно (сн. 6). Добре е да сполучите с кола снабдена със сервоуправление на волана, защото в противен случай са необходими здрави ръце за маневриране.
Каросерията на RENAULT 19 е удобна и практична. При преместване на облегалките на задните седалки колата става огромно комби, в което можете да се побере дори хладилник (сн. 7). Предното предаване гарантира сигурност дори при зимни условия. По-добре е да изберете от бензиновите двигатели варианта с ходов обем от 1 800 куб. см. и мощност 73 к. с. Той е не само достатъчно мощен, но и по-икономичен от най-малкия двигател. За хората със спортни амбиции се предлагат модела R 1916V с мощност 135 к. с. и R 19С със 109 к. с. Любителите на дизела също имат избор-R19 GTD е с 64 к. с., експлоатационните му качества задоволяват напълно, а разходът на гориво е между 6 и 7 литра нафта. От 1992 год. е в продажба и 1 900 кубиковия турбодизелов двигателс 90 к. с., който по нищо не отстъпва на бензиновите си събратя.
Въпреки, че не можа да достигне царя на средния клас VOLSWAGEN GOLF, RENAULT 19 стана най-продаваният чуждестранен автомобил в Германия. Благодарение на безпроблемна техника, меко окачване, икономични двигатели и симпатичен дизайн и не на последно място и заради цената. На пазара на колите втора ръка RENAULT е винаги по-евтин от “Голф”. Имиджът задължава да се плаща за марката. Дори да не си струва...

Сашко Хранов

Volkswagen е моят автомобил!


Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Renault 19 vpechatlenia HlTMANМодератор   15.01.02 12:44
. * Re: Renault 19 vpechatlenia lansky   15.01.02 13:35
. * Re: Renault 19 vpechatlenia HlTMAN   15.01.02 13:44
. * Ел. инсталацията Vento   15.01.02 13:52
. * Re: Ел. инсталацията lansky   15.01.02 14:56
. * Aми... Vento   15.01.02 15:08
. * Re: Aми... Castor T   15.03.02 23:25
. * Re: Ел. инсталацията lansky   15.01.02 14:59
. * Re: Ел. инсталацията Spidercho   15.01.02 17:02
. * Re: Ел. инсталацията sewi   15.01.02 17:53
. * Торсиони 1.7miTXE   15.01.02 19:23
. * Re: Торсиони bob19GTS   16.01.02 19:44
. * Re: Торсиони Castor T   15.03.02 23:31
. * Re: Ел. инсталацията Vento   16.01.02 16:53
. * Re: Ел. инсталацията lansky   17.01.02 14:08
. * Лански... Vento   18.01.02 11:01
. * Re: Лански... 1.7miTXE   18.01.02 11:42
. * Re: Лански... Vento   18.01.02 12:29
. * Re: Лански... Mravoiad   18.01.02 11:46
. * Re: Лански... Vento   18.01.02 12:36
. * Re: Лански... Mravoiad   18.01.02 12:51
. * Re: Лански... Vento   18.01.02 17:51
. * Re: Лански... Fenski   18.01.02 22:25
. * Re: Лански... sewi   19.01.02 11:25
. * Re: Лански... Vento   19.01.02 16:40
. * Re: Лански... Mravoiad   21.01.02 12:04
. * Re: Лански... Vento   21.01.02 13:40
. * Re: Лански... Mravoiad   21.01.02 13:47
. * Re: Лански... Vento   21.01.02 13:51
. * Re: Лански... Mravoiad   21.01.02 13:56
. * Re: Лански... Vento   21.01.02 14:43
. * Re: Смазването R11man   22.02.02 19:55
. * Re: Смазването Vento   27.02.02 10:38
. * Re: Смазването- за Vento R11man   28.02.02 12:43
. * Re: Смазването- за Vento Vento   05.03.02 08:25
. * Re: Смазването- за Vento R11man   11.03.02 18:06
. * ГЛУПОСТИ... Vento   11.03.02 19:50
. * Re: ГЛУПОСТИ... R11man   12.03.02 09:52
. * Re: ГЛУПОСТИ... Vento   12.03.02 10:55
. * Re: ГЛУПОСТИ... sewi   12.03.02 13:42
. * Re: ГЛУПОСТИ... Vento   12.03.02 15:50
. * Re: ГЛУПОСТИ... sewi   12.03.02 18:19
. * OK, Vento   14.03.02 14:03
. * Re: ГЛУПОСТИ... R11man   12.03.02 19:05
. * Re: ГЛУПОСТИ... Vento   14.03.02 14:10
. * Re: Оборотите Estelle 1O5   02.03.02 03:05
. * Мерси за информацията, Vento   05.03.02 08:29
. * Re: Лански... lansky   18.01.02 16:25
. * Re: Лански... Vento   18.01.02 17:53
. * Re: Лански... lansky   19.01.02 17:24
. * Re: Лански... Vento   19.01.02 17:44
. * Re: Ел. инсталацията Castor T   15.03.02 23:28
. * Re: Ел. инсталацията bob19GTS   16.01.02 19:43
. * Re: Ел. инсталацията Vento   18.01.02 11:04
. * Re: Ел. инсталацията Vento bob19GTS   18.01.02 15:26
. * Re: Ел. инсталацията Vento Vento   18.01.02 17:55
. * Re: Renault 19 vpechatlenia r19_16v   15.01.02 14:40
. * Re: Renault 19 16v micro1   27.01.02 10:38
. * Re: Renault 19 vpechatlenia sewi   15.01.02 18:01
. * Re: Renault 19 vpechatlenia bob19GTS   15.01.02 18:11
. * Re: Renault 19 vpechatlenia Spidercho   16.01.02 13:52
. * Re: Renault 19 vpechatlenia sewi   16.01.02 18:28
. * Re: Renault 19 vpechatlenia Twin Spark   15.01.02 18:36
. * Re: Renault 19 vpechatlenia silent   17.01.02 20:00
. * Re: Renault 19 vpechatlenia Twin Spark   18.01.02 11:54
. * Re: много добър автомобил........... silent   17.01.02 20:08
. * Хехе... Vento   18.01.02 11:18
. * Re: Хехе... silent   18.01.02 12:51
. * Re: Хехе... Twin Spark   18.01.02 17:35
. * Re: Хехе... Vento   18.01.02 17:40
. * Re: Хехе... silent   18.01.02 18:03
. * Re: Хехе... Vento   18.01.02 18:11
. * Re: Хехе... Airfan   18.01.02 22:23
. * Re: Хехе... Vento   19.01.02 16:44
. * Re: Хехе... lansky   19.01.02 17:30
. * Re: Хехе... Vento   19.01.02 17:47
. * рейсване Airfan   19.01.02 18:35
. * Re: рейсване Vento   19.01.02 20:05
. * Re: рейсване Fenski   19.01.02 21:24
. * Re: рейсване Vento   19.01.02 21:36
. * Re: рейсване Airfan   19.01.02 22:11
. * Re: рейсване Vento   19.01.02 22:24
. * Re: рейсване Airfan   19.01.02 22:47
. * Re: рейсване Vento   19.01.02 22:59
. * за прегряването Airfan   19.01.02 23:05
. * Re: за прегряването Vento   19.01.02 23:11
. * Re: за прегряването Airfan   19.01.02 23:19
. * Свещи... Vento   19.01.02 23:30
. * Re: Свещи... Airfan   19.01.02 23:34
. * Re: Свещи... Vento   19.01.02 23:38
. * Re: Свещи... Airfan   19.01.02 23:40
. * Re: Свещи... Vento   19.01.02 23:50
. * Re: Свещи... Airfan   20.01.02 15:36
. * Re: рейсване Fenski   19.01.02 22:34
. * Re: рейсване Vento   19.01.02 22:45
. * Re: рейсване Airfan   19.01.02 22:50
. * Re: рейсване Vento   19.01.02 23:00
. * Re: рейсване Fenski   19.01.02 22:58
. * Re: рейсване Vento   19.01.02 23:04
. * Re: рейсване Fenski   19.01.02 23:28
. * Re: рейсване Vento   19.01.02 23:32
. * Re: рейсване Fenski   19.01.02 23:50
. * Re: рейсване Vento   19.01.02 23:52
. * Re: рейсване Fenski   19.01.02 23:57
. * Re: рейсване R19_16V   21.01.02 02:19
. * Re: рейсване Mravoiad   21.01.02 11:54
. * Re: рейсване R19_16V   21.01.02 12:40
. * Re: рейсване Mravoiad   21.01.02 12:52
. * Re: рейсване lansky   21.01.02 13:12
. * Re: рейсване R19_16V   21.01.02 13:45
. * Re: рейсване Vento   21.01.02 13:47
. * Re: рейсване Mravoiad   21.01.02 13:52
. * Re: рейсване R19_16V   21.01.02 14:15
. * Re: рейсване Vento   21.01.02 14:37
. * Re: рейсване lansky   21.01.02 14:58
. * Re: рейсване R19_16V   21.01.02 17:02
. * Za men HlTMAN   21.01.02 16:46
. * Re: Za men Mravoiad   21.01.02 17:30
. * Re: Za men Vento   21.01.02 17:40
. * Re: Za men HlTMAN   21.01.02 20:41
. * Re: Za men Spidercho   21.01.02 21:15
. * Re: Za men Mravoiad   22.01.02 09:52
. * Vseki ima pravo na mnenie HlTMAN   22.01.02 10:15
. * Re: Vseki ima pravo na mnenie Mravoiad   22.01.02 10:43
. * Re: Za men Spidercho   21.01.02 21:13
. * Re: Za men Fenski   21.01.02 22:39
. * Diagn. Kuplung i Inzekcion DanailP   22.01.02 04:33
. * Re: Diagn. Kuplung i Inzekcion Fenski   22.01.02 21:17
. * Re: Diagn. Kuplung i Inzekcion DanailP   22.01.02 22:48
. * Re: Diagn. Kuplung i Inzekcion lansky   23.01.02 10:17
. * Re: Diagn. Kuplung i Inzekcion bob19GTS   23.01.02 11:15
. * Datchik za temperaturata DanailP   27.01.02 22:49
. * Re: Datchik za temperaturata Fenski   29.01.02 19:46
. * Re: Datchik za temperaturata DanailP   25.02.02 10:51
. * Re: Datchik za temperaturata Estelle 1O5   02.03.02 01:31
. * Намерих една статия... Vento   27.01.02 15:01
. * Re: Renault 19 vpechatlenia lCE   27.02.02 22:46
. * Re: Renault 19 vpechatlenia Boby_   05.03.02 17:42
. * Re: Renault 19 vpechatlenia sewi   06.03.02 06:38
. * Re: Renault 19 vpechatlenia Boby_   06.03.02 09:10
. * Re: Renault 19 vpechatlenia sewi   06.03.02 09:32
. * Re: Renault 19 vpechatlenia Boby_   06.03.02 09:44
. * Re: Renault 19 vpechatlenia lansky   06.03.02 12:33
. * Re: Renault 19 vpechatlenia Boby_   06.03.02 14:21
. * Re: Renault 19 vpechatlenia Vento   07.03.02 09:57
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.