Ами чесно да ти кажа не съм много запознат с горивната система на Реното, но относно оборотите, мисля, че двата ми довода са достатъчни (поне за начало...). Прочети пак мнението ми.
А иначе около 2 месеца покарвах 19 '93г.(верно - 1,4моно) като ходихме за риба, защото пътят е дълъг (100-200км) и с доста завои и собственикът й не искаше да я кара, защото е доктор и работи само нощни, а след това ходим и не иска да стане беля. Е, не съм направил кой знае колко км, може би около 2,000, но епизодично съм карал и други такива, та горе-долу имам представа за какво става дума. Но думата тук беше за оборотите, а не виждам те какво общо имат с практиката на Рено 19?! Както и казах, продължавам почти всеки ден да "тествам" 19-ки, защото въпросният човек иска да си купи още една (за баща му). Не казвам и че са лоши...
Ха сега бъди така добър да ме "светнеш" каква му е горивната система на 1,4 и 1,7/1,8 моно. И ме убеди (и не само мен) защо е по-добре да работи на 1,500, а не на 1,100 оборота като е студена.
10х!
Volkswagen е моят автомобил!
|