|
Тема |
Re: virtual art [re: Firefox] |
|
Автор |
basstoon (n e t I z e n) |
|
Публикувано | 20.08.02 03:33 |
|
|
Идеята за библиотеките с актьори не идва от 3D Studio. Не съм и помислял, че използването на тези технологии ще изглежда толкова примитивно. Аз си мислех по-скоро за аналогия с компютърните игри. В много от шутърите можеш да избереш героят с който играеш. Всичките ти опоненти те виждат в тази кожа. Сега си спомни RPG-тата. В тях героите ти имат и различен характер! Първата мисъл който идва на човек е дали бъдещите RPG-та няма всъщност да изглеждат като един филм - розова боза или див екшън – какъвто си го направиш.
Втората стъпка от размишленията ми е един сайт който намерих преди време (нуждаете се от browser с поддръжка на java). В този сайт ви се предлага да си поиграете като конструирате разни “механизми”, които живеят свой “живот”. Тази играчка ми напомня на скелетите които управляват анимираните обекти в 3D софтура за анимация днес. Т.е възможността за създаване по прост начин алгоритъм, който да реализира особеностите на походка или маниерите на един виртуален герой. Придвижването му може да изглежда естествено дори когато оператора просто дава посоките на движение. Библиотеките с образи могат да бъдат най-различни. От напълно разработени герои до такива които се нуждаят от пластика и обучение. Тези герои да се използват за създаване на коренно различни персонажи с общо ДНК, но абсолютно различни :-)
Пример изкуство основани изключително на образи одушевявани от нашата фантазия е кукленият театър. Актьорите движат куклите и това не изглежда странно на никого. Иначе Gorillaz са перфектен пример за успеха на виртуалните артисти. Благодаря ти за напомнянето, че най-добрият начин за илюстриране на една тенденция е да посочиш един-два модни примера.
|
| |
|
|
|