|
Тема |
Toledo [re: Toledo] |
|
Автор |
Bibass (хитропостроен) |
|
Публикувано | 17.09.04 10:48 |
|
|
дизелите са само в бъдещите ми планове и познанията ми по темата са силно ограничени...
само едно, от личен опит с моето возило 1.4 (75к.с.) карбуратор: рпи палене след престой - син облак, при форсиране син дим, но мнгоо леко забележим и мирис на "гадно" от аспуха, разход на масло - 2л/5000км (започна изведнъж да гори масло)... смяна на гумички на клапаните, няма и 50лв струваше операцията - резултата бе феноменален 200мл - 10 000км (20% от мин до макс,от смяна до смяна на масло - мин/макс би следвало да е 1л) при положение, че мотора е бързо оборотен и при изцеждане достига и над 6000об./мин, което неминуемо води до харч на масло... при спокойно каране, може би и ниама да харчи...
лека и полека!
|
| |
|
|
|