|
Тема |
Re: за бартера [re: Toledo] |
|
Автор |
Жпpнчo (парий) |
|
Публикувано | 17.09.04 09:47 |
|
|
виж сега, аз съм карал дълго време турбодизел, но не разбирам чак толкова от ремонти - само съм гледал майсторите
най-важния критерии за дизела е да пали на студено (е, и на топло де) и да работи равномерно, а турбото да включва
изпушвания от този род, който ти описваш мен не са ме притеснявали - гадно е само бял пушек, когато ти е пробита гарнитурата и влиза антифриз в цилиндрите - не само ти намалява антифриза, ами скапва и мотора - оправя се със нова гарнитура и шлайф на глава ако е кривнала, а при фаувето това става много лесно (изкривяването де)
изпушванията са нормални и няма смисъл само заради това твоето да сменяш гумички...... обикновенно се сменят, когато се отваря за друго.
иначе майстора не е прав че не се сменят - не са вечни и като се "одървят" се сменят.
за турбото е хубаво като спреш да не я гасиш веднага, а след поне минутка - да го охлади маслото.......... аз това никога не съм го правил, голфа го взех на 6 години на истински гарантирани 210 х.км. и го продадох на 300х. проблеми с турбото не съм имал, естествено харчеше масло, но не много....
забелязал съм, че като я карам един месец в софия, почва да пушляви все повече...... като изляза на магистралата и я настъпя, пуши известно време и после спира - явно има значение..... също така въздушния филтър е много важен - проверявай и сменяй навреме - че иначе пак почва да пуши и не върви.... за нафтата ясно, ако сипеш кофти нафта - ше пуши, няма да върви и т.н.
добавките помагат, но вместо скъпи добавки, може да взимаш от железарията газ за горене - има същия ефект....
а зимата, ако подозираш че има вода в нафтата - сипваш половин литър спирт за горене в резервоара и я "прекарва"
не се опитвай да постинеш "никакво пушене" - дори и чисто новите дизели е нормално да изпушват лекичко при палене или при рязко подаване на газ... имаме служебен ситроен берлинго 1.9 дизел, купен чисто нов от магазина - и той го правеше още като нов.
Ако има нещо, няма нищо
|
| |
|
|
|