| 
	
 | 
	
          
            
              
                | Тема | 
                   решение [re: Aдминиcтpaтop] | 
                 |  
| Автор | sunsande (Нерегистриран) |   |  
| Публикувано | 04.01.05 12:52 | 
 
 |  
 
 |  
        | 
         
        
  
        
				Първо комплименти за техниците от централа 920 и на Росен от бизнес центъра 0800100, както и на дамата от Help-Desk-a с която говорих вчера вечерта.
 
 Получих етернет модем и външно IP  на машината след него.
 Всичко това се прави с едно натискане на мишката в уеб-интерфейса на модема. Става за 1 мин.. 
 
 От бизнесцентъра ме увериха, че всеки клиент, който плаща за статично IP има право на тази настройка и техниците наистина знаят как да я направят. Просто в Help-desk-а или не могат да разберат за какво става дума или не го правят поради някакъв инат. Както и да е - звънете им и настоявайте - при мен стана сега без никакви спънки от първия път. Но преди това водих месеци наред разговори с хелп-деск-а и отговорите бяха - няма да стане - абсурт - това е невъзможно - откажете се от услугата (това са цитати).
 В офиса ни правиха нещо още по странно - отпушваха някакви портове на модема за да можем да пуснем поне веб-сервер. Всичко това е излишно с настройката, за която писах и незнам как изобщо им дойде на ума на тези от Help-desk-a  да правиме такива схеми ?!
 
 Ако можете се свържете директно с техниците от централата ви - в моя случай 920 - това са двама супер агенти - само комплименти мога да кажа за тях - веднага разбраха какво искам - погледнаха договора, че имам платено външно IP и направиха настройката. Евала!
 
 Жалко, че всичко става толкова трудно тук в БГ.
 
 sunsande
  
        
        
  
          |  | 
 |    |   
 
 |  
 |   
 |