|
Тема |
Re: решение [re: sunsande] |
|
Автор | fsda (Нерегистриран) | |
Публикувано | 04.01.05 20:43 |
|
|
Ще пробвам да ти посоча причината (поне според мен) за твоите мъки с хелп-деска на БТК. Следва цитат от Общите условия за услугата АСДЛ на БТК:
2.5. ADSL се предоставя с Транслиране/Преобразуване на IP адрес (NAT) конфигуриран при рутера, за да предпази ПОТРЕБИТЕЛЯ от спам. Предоставянето на безплатен статичен IP aдрес при ADSL BIZ Услугата има за цел да може да се използва вътрешен е-мейл и уеб сървъри с транслация на порт (Port Address Translation) така както е посочено в описанието на УСЛУГАТА. БТК няма да доставя IP адреси на вътрешната мрежа (LAN), която се различава от преобразуването на IP адреси (NAT) поради рисковете от злоумерен Интернет трафик и невъзможност БТК да поддържа уместно рутера. ADSL УСЛУГАТА не е подходяща за използване, при което реален IP адрес предоставен от Регионалния Интернет Регистър за Европа се прилага към интерфейс на вътрешната мрежа и ето защо БТК няма да поддържа такова използване.
Както забелязваш БТК няма право да ти предостави IP на устройство от ликалната ти мрежа. Ако си постигнал това то е следствие на това, че им е писнало от твоите искания и са решили да се оттърват от теб... Дано има повече клиенти като теб та да си променят услугата в положителна насока!
|
| |
|
|
|