|
Тема |
Опа, още малко ужас [re: Aдминиcтpaтop] |
|
Автор |
Stevek () |
|
Публикувано | 30.11.04 14:55 |
|
|
Макар да бях написал че изключват рутера, то се оказа че го правят само за абонати на старите тарифи.
Ето и моя скромен опит от личната ми битка с БТК...
Направихме нов абонамент естествено беше възможно само на новите тарифи, дадоха ни един модем с ethernet порт zte 831 беше май, и той си е конфигуриран като nat рутер. Нормално, доста неща не вървят зад nat рутера и т.н.т. Обадих се на поддръжката, наричат я хелпдеск и след много разгорещен и дълъг разговор стана ясно че за нищо на света няма да изключат nat рутера и че до реалното ip няма да ми дадат достъп.
Накрая женският глас само ме питаше „Имате ли достъп до интернет или не ?” а аз питах „какво разбирате под интернет – dir.bg или ftp” въобще помощ никаква а на някои въпроси въобще не отговаряха ...
Грабнах аз модема и в центъра за продажби - викам и ето ви го, неща такава у-га и искам писмено да ми се обясни защо не ми се дава реално ip, също така и къде пише че услугата ще се ползва по този начин, било то в договора или на друго място. И че ако поискат пари за тази седмица през която бях абонат, ще ги съдя (има служебен адвокат за тази цел, и на мен няма да ми коства никакви усилия) и др.такива
Там обаче се съгласиха с мен и бяха готови да се прекрати договора. Съгласиха се че е така и че има много неудобства, имало и други оплаквания по този причина. Но имало заповед и се процедирало с всички абонати по този начин – с един профил, ако модема е с LAN интерфейс –задължително с включен nat рутер и без достъп до реално ip пък било и то динамично.
Предложиха ми да сменят модема с USB такъв ... а той си нямал рутер !?!!!
Понеже времето ме притискаше а на това място само БТК се съгласиха да прекарат линия. Местният CATV оператор (evrocom.net – Пловдив) поиска безумна сума пари за прекарване на кабел от съседният абонат, макар да си е тяхно задължение за инвестиция ...
Смених модема и след него вместо любимият ми малък рутер се наложи да сложа едно PC със софтуерен рутер и засега реших проблема.
Та ще чакам развитие по случая с отказа да дават реални IP-та. btw това е добра причина да се отървете от по-рано от едногодишният договор.
И за да има ефект – оплаквайте се и искайте тяхното становище ПИСМЕННО, това променя нещата.
|
| |
|
|
|