|
Тема |
Позамислих се така за заведенията |
|
Автор |
Buhl (H.) |
|
Публикувано | 07.11.08 19:51 |
|
|
По повод на една тема за Егур Егур (никога да момента не бих се оплакал от тях) и лошите мнения в нея се позамислих...
Недоволни от КОЕТО И ДА Е заведение винаги ще има.
Ако се пише в черен списък за заведението, задължително ли е то (персоналът) да е лошо или понякога и клиентите допринасят?
Защо от едни и същи фирми, услуги, заведения винаги има доволни и недоволни (с изключения, разбира се)?
Присъствал съм, щото, и на сцени с егати селските клиенти, та чак ме е хващало срам заради тях, ако и че не ги познавам.
Излиза, че клиентите са два вида - черни и бели, а заведенията са им пропорционални на манталитета.
Следите, оставени по улицата, са по-дълбоки от следите, оставени в интернет.
|
| |
|
|
|