Здравейте!
Започвам с неудоволствие,защото не съм конфликтен човек,но достатъчно възмутен,за да напише подобна тема!
Тя е предупреждение за всеки,който желае и отдава сума за качествена,изгодна и трайна покупка.
Ако не сте от тези хора -пазарувайте си от get.bg!
Със сестра ми направихме тази грешка и закупихме от интернет магазина им скъп телефон-NOKIA 700 за коледните празници.Още когато го отворихме ,видяхме ,че е с разлепен тъч (дисплей),т.е.-установи се фирмен дефект.Покарай коледните празници не можахме да реагираме веднага-имаше почивки в get .bg ,та рекламацията ми с посещение до офиса бе направена на 02.01.13г.-за добро започване на новата година !!
Единственото ,което ми се предложи бе ремонт.Съгласих се.Взех си телефона на 28.01.Човекът,който ми се обади,че NOKIA-та ми е поправена ,каза,че такъв проблем за този телефон е невъзможен( разлепен тъч),но като се е оказало възможно- те са го залепили с двойнозалепваща лепенка!!!Можете ли да си представите нов телефон ,за близо 400лв,още в началото на живота му-поправян и залепван с лепенка от каменната ера !!!
Ползвах го месец и половина и то с неудоволствие и внимателно,като за ремонтиран телефон.
И такааа,към 14.03,тъчът на телефона пак се разлепи-голям ремонт,няма що!!И хайде пак-обаждания,нерви,транспортни разходи за билетчета от вкъщи до офиса и обратно...няколко пъти.
Направете сметка колко съм го ползвала този телефон, плюс нематериалните щети,които съм си нанесла...
А най-интересното тепърва предстои!
Отделих време и се позаинтересувах юридически от правата ми в ЗЗП като клиент.Написах молба до управителя ,подробно издържана и обоснована с членове от закона,които бяха указани и в гаранционната ми карта.Държах на на правото си при тази ситуация да си искам парите,защото това е моето желание като клиент,изтормозен от неудобството да ползвам разлепен телефон.В офиса ме попитаха нагло:И какво ,ако не се съобразим с искането ви?Обясних,че изрично съм подчертала,че публичните форуми,на които такива магазини разчитат ,за да имат продажби, ще получат съответните отзиви от моя страна.Което и правя сега.
Започна се едно доказване от страна на служителя по рекламациите колко не съм запозната с правата си,със закона,как нищо не мога да направя и явно ще трябва да търпя безмълвно тяхното решение и цяла благословия ще е ако ми приемат великодушно телефона за ремонт пак.
Беше изключително неприятно преживяване,което не ви пожелавам!
Както и да е,уредих си среща с управителя,на която на следващия ден отидох с адвоката си.
Хаха,държаха ни на вратата,а не в кабинет,който явно управителят на този успешен магазин нямаше,или не си направи труда да ни покани.Този господин крещя пред всичките си подчинени,явно беше решил,че независимо какво казват членовете на законите,които защитаваха моето право и моят адвокат професионално представи,той няма да отстъпи и ще се държи неуважително.На вратата!!
Вече ми беше отговорил повърхностно и неудовлетворително на лист.
Беше унизително,непрофесионално и явно без отношение и уважение към клиента.А и с поведение,което показваше собственото им неудобство от това,че нов, скъп телефон,който тази фирма продава, за 3 месеца два пъти е влизал за ремонт!!!!
Та,преценете си,скъпи ползуватели, дали желаете новите ви придобивки да висят в сервизите.Ако обичате некачествени покупки,изтощителни рекламации,човешки цирк и недобро обслужане-купувайте от GET.BG
|