|
Тема |
Re: ха ха ха ха [re: Well] |
|
Автор |
won (cool) |
|
Публикувано | 01.10.11 16:39 |
|
|
Ама топлофикациите нямат сметка да влагат в нови технологии, повишаващи качеството на топлоподаването и ефективността.
Те си имат Закона за енергетиката (прекрояван емнайсе пъти), Наредба за топлоснабдяването, Общи условия за продажба на топлинна енергия за битови нижди... и т.н. (който го интересува може да ги види събрани всички документи тук на сайта на "Топлофикация София"АД )
Плюс Ршение № 5 от 22.04.2010 г. на КС на РБ по к. д. № 15/2009 г. (относно конституционносъобразността на чл. 153, ал. 1 и 6 от Закона за енергетиката), което доказва колко са полезни на обществото и единствени те решават проблема с енергийната ефективност на страната! И нищо незаконно не правят, и печалбата не е голяма, и услугата е качествена, съвременна и обществено полезна. И как, който не можел да си плаща сметките, да поискал социални помощи!И т.н. и т.н.
Поучително четиво!
Само не разбрах кой ги контролира! Коя организация може да им прави внезапни контролни проверки в абонатните станции или другаде по трасето, на разпределителите и вентилите към радиаторите - и това в интерес на потребителите и т.н.?
При желание на 2/3 от обствениците в СЕС дали те могат да предизвикат такава проверка - нали все пак са колективен орган на потребителите на услугата в рамките на входа или блока? И към коя организация да се обърнат?
(Щото понякога топлата вода не е топла и има аврии, или "аварии", на търговския уред за измерване на подадена топлинна енергия към сградата, или на общия водомер за топла вода нещо му се случва за някакъв период от време и т.н. Ама това си е градски фолклор и няма нищо общо с действителността. От местната топлофикация се грижат за ВАС!)
Започвай всеки ден сякаш е умишленоРедактирано от won на 01.10.11 17:38.
|
| |
|
|
|