|
Тема |
Re: Мебели Арон [re: Nickolas] |
|
Автор |
Благун Калчев (Explorer) |
|
Публикувано | 27.04.10 11:03 |
|
|
Както посочих в мнението си, запитването ми НЕ ПОЛУЧИ отговор, нито с е-мейл, нито по телефона. Изобщо не ме интересува длъжностната характеристика на служителите, вдигащи клиентските телефони в Арон. Интересува ме информацията, която ми дават или не дават. Ако поискам да ми проектират обзавеждането на хола, много ясно, че по телефона няма как да ме консултират. Но след като имам конкретно запитване за конкретен модул, не виждам основание да отказват съобщаване на цената. Иначе клиентът остава с неприятно магураджийско-ориенталско усещане - "ела тук, пък ще се споразумеем за цената...". Аз ако съм решил да прозвъня всички големи магазини в София за дадена модулна система (елементи от BRW предлагат почти всички), те няма да ме спрат с примитивен отказ за информация.
Не знам, къде им са складовете и нямам впечатления от тях. Разрухата беше в магазина им в Деница-Младост. Хич и не съм си помислял за 24 часа да ми доставят всички модули. Но след като открито отказват да приемат за какъвто и да е срок поръчка за някои от модулните компоненти (аз не бързах), това не може да е приемливо обслужване.
BTW, търсените от мен мебели ги намерих, вече са доставени и сглобени и си ги ползвам от 1 месец. Поръчката беше изпълнена точно за 1 месец, но не е мястото тук да правя реклама.
Лучше гор могут быть только горы, на которых еще не бывал... Редактирано от Благун Калчев на 27.04.10 11:13.
|
| |
|
|
|