|
Тема |
Re: Jezabel - некадърен превод [re: eвpoпeeц] |
|
Автор | eвpoпeeц (Нерегистриран) | |
Публикувано | 14.09.07 13:36 |
|
|
Това, което е тъжното е, че и други фирми все още работят така - всякакви фирми, не само преводачески.
Една близка е имала наскоро страшен гаф в скъпа частна клиника - същата работа - дори не са се извинили! - убеждавали са я колко са велики (били НАЙ-добрите!) и колко тя била крива, макар че тяхната грешка е била очеизваждаща!
Та, от времената, когато предлагането беше малко, а клиентът беше свикнал унизително всичко да приема, остана тук-таме и подходът - "Каквото и да стане, клиентът винаги е крив, а ние винаги сме прави! - и клиентът трябва да плаща, плаща ...дори когато ние са имали "лош ден"!!
Никой нормален клиент обаче не се връща втори път на такова място и разбира се, че споделя опита си и с други хора!
|
| |
|
|
|