|
Тема |
Re: Великия ITV Partner [re: meto] |
|
Автор | ivo (Нерегистриран) | |
Публикувано | 12.08.07 10:45 |
|
|
Точно, така спри плащането. Погледни си договора, ако там има точка в която пише ,че фирмата се задължава да предлага качествена услуга и навременно да отстранява проблемите, какъв ти е проблема. Значи те не спазват тяхната част от договора и ти също не си длъжна да го спазваш. А за неустойка не се лъжи. Те именно на това разчитат, ще си платиш , ще дойдат да си вземат приборите и ще ги монтират на следващият прилъган. Ето ти от къде ще им дойдат още пари , една система може да мине през десет излъгани абоната, които в последствие се отказват. Всичко това е мислено и премислено преди да започнат с тази дейност. Няма да тръгнат да съдят никой , просто защото са наясно, че ще им излезе много по-скъпо.Едно дело може да се точи с години, което са си много повече разходи от загубите от неплатените сметки. Просто си прибират неустойките от балъците, които се излъжат да им се набутат,събират си боклуците и айде на следващия. По тази логика ти също можеш да си търсиш правата за това, че монтажниците са им некадърни и са ти повредили изолацията, не е ли така?
Затова не се притеснявай и просто спри да им се набутваш с пари, докато не ти предложат качеството за което би трябвало да плащаш. И което са длъжни да предложат. Прегледай си пак договора.
|
| |
|
|
|