|
Тема |
Закона го позволява [re: chocho] |
|
Автор | xoxo (Нерегистриран) | |
Публикувано | 13.08.06 12:41 |
|
|
Не защитавам никого, аз също съм обикновен клиент, но трябва да сте обективни.Всеобща практика за всички марки е клиента да си транспортира дефектиралата стока до сервиза сам.Това го пише в гаранционната карта.Така е не само с черната и бялата теника, а с ВСИЧКО!!!Нима като ти се разлепят обувките, от магазина пращат обущар у вас?:)На мен също не ми харесва това, но гаранционните условия са съобразени със закона.Дали някой "го боли оная работа" или не - все тая.Като не щеш LG, вземи SONY или JVC - но условията са същите.
Към г-н "chocho": Големите магазини имат транспорт за стоката, която са продали - да я закарат до дома на клиента.След това тя става собственост на клиента, съответно грижите по нея, транспорта и т.н. - също са негов проблем..А сервизите са съвсем други фирми.Нямат нищо общо с продаването на стоката.А, още нещо - научи се да пишеш по-грамотно.
|
| |
|
|
|