|
Тема |
Re: Истината за пишещите срещу Аренанет [re: Mиcлeщ] |
|
Автор | krakra (Нерегистриран) | |
Публикувано | 25.11.05 11:24 |
|
|
:) Незнам за другите, обаче аз си бях съвсем нормален клиент, който не викаше, изчакваше и т.н. Обаждах се само любезно да кажа, че има проблем и питах кога ще го оправят. Това продължи към 2 години май. И хич и не ме интересува, че през юни нещата се оправили, защото още пролетта си сменихме доставчика ПРОСТО НИ ПИСНА :)
За телефона, плащала съм си я офиса и пред мен телефона седи отворен. Или лелята не го вдига. Когато имат проблем просто така процедират. Да случваше се да няма нет седмица-две, събота и неделя по default си има часови зони в които нещо се разваля.
Да не говорим, че един приятел плащаше по ниската тарифа и нета му беше по бърз от моя :) много сте добри дааааааааа.
Мислещ не седим тук да ви правим анти-реклама, просто когато ти плащат за услуга хората очакват да я получат. И да крещиш или псуваш клиента е недопустимо!
|
| |
|
|
|