То зависи за кой квартал говориш, но като те чета се сетих за една лелка в отвратителната долнопробна дупка-апартамент, служеща за офис на Арена в Разсадника, с доста...хм...дебел вид, родственица на ужким шефчето, която всячески третираше клиентите като малоумници. "Ама да, тоя телефон цял ден не работи, кошмар, аман значи, ето, дори сега няма сигнал" (вдига и пуска слушалката върху нещастния телефон)...хахахаха.
Та на същата тази лельотка й казах един слънчев ден, че щом се опитва да ме цака с номера "ее ми щом нямате гаранционна карта, ваш си е проблемът, аа да са ви я дали, ее ми който ви е казал, че я е забравил и тя няма значение, търсете си го", аз от противното им офисче отивам в отсрещния блок да подам заявка за включване при конкуренцията. А пък тя да го каже това на шефа (защото той шефът решавал, видиш ли) и ако шефът се трогне, че губи клиент заради плиткоумието на служителката си, да ми се обадят. Няма да им бъда клиент насила. Впоследствие покрай мен изгубиха още една камара народ...то пък оставаше и да е казала на шефа, хняхняхня..
А Юнайтеднет нямат генерални проблеми. Като се обадя, веднага търчат - проверяват, измерват, извиняват се..Всичко е в границите на нормалното.
“Интелигентността е рожба на чувството за глупост”
|