Хубаво. Още през 1998-ма бях бесен на БТК. Моя бивша колежка от ТоТо-то донесе струващата 10 лева разпечатка за сметката на телефона си. Показанията - че е звъняла на "розов телефон". 50-годишна жена да звъни на "розов телефон" моля ти се. Пък и на всичкото отгоре часа на провеждане на този разговор: 16:20. По времето, когато целия отдел е бил в центъра за електронна обработка, в което число и моя милост. Да не бях бил там - да не вярвам но...
Мда, сега ще кажеш, че някой се е качвал на жицата, и е звънял за нейна сметка... Зная как и изглежда къщата. Кабела идва въздушно отвън, минава на височина 5-6 метра през двора и, и е свързан в кутия на терасата на втория етаж. Други хора не живеят в къщата.
Техниците от БТК винаги са се правили на тарикати, и с щекери тип "крокодил" лично съм виждал (и чул) техник качен на стълба да си говори със слушалка лични разговори. Дори за един градски разговор - това е НЕПОЧТЕНО!!! И хич не ме интересува дали отделните техници вадят лошо име на компанията, пък виж ти, самата компания си е много добра, но ние потребителите сме толкова нагли, че не ни се ще да плащаме разговори, дето не сме ги говорили...
Да не споменавам нечии майки, щото по времето на модемния интернет едно от кварталните пишлемета ми се хвалеше как има познат в пощата, и вечер като не може да се дореди до линия - звъни на приятеля си, за да му поразкачи малко входни точки... Оттук и следва за мен съкращението: БТК - "Баси Таман се Кънектнах".
А да споменавам ли времето, когато още имах такъв телефон, и таман се включа в интернет след половин-часови опити да се доредя до входна точка, и някой тъпоъгълник, дето не успял да ми се обади, и му "давало заето", звъни на повреди, а техника с мръсните си цървули отиде, и ми дръпне шалтера, да провери дали ми работи телефона, деба и лекетата смотани. (ще ме извинява аудиторията за вулгаризмите - обикновено не псувам, ама на тия ше им <цензура> <пропуснато> точно във <цензура>). Какво качество на услугата предлагат, след като кадрите им са неграмотни!?!?
Защо са неграмотни ли!?!? ;о))) Защото повиканият техник да оправи служебен телефон - разглоби телефона, установи, че повредата е в слушалката, и сряза кабелните обувки на жиците водещи до микро-телефонната гарнитура. Следваше връзване тип "джувка", и напразни опити да съживи и без това починалата слушалка... Тоя кретен дори не носеше мултицет. ;о(( Повредата беше в шпулата, но кажи ми тези същите техници ли чакаме да ни свържат правилно кабелите по шахтите, че да ни работят телефоните?
За моя телефон в продължение на 3 седмици съм викал техници 7 или 8 пъти. Всеки път го "оправят", след което аз пак нямам телефон. Докато не изкъртих вратичката на таблото с дуплексните кутии. Проблема - традиционен. Няма "земя". Оставих си визитната картичка закачена на кутията за моя телефон с изрично предупреждение повече да не пипат. Не посмяха да ми се правят на интересни, но поне телефона си ми работеше после.
Както и да е. Началната тема бе за разпечатките. Аз отдавна нямам телефон към БТК, още от 99-та, когато си купих първия мобифон. Сега има доста по-добри алтернативи, така че няма и да имам БТК-телефон. Не мога да твърдя че сега надписват, но факт е, че са го правили от много отдавна...
Щирлиц
|