|
Тема |
Re: [re: ceci] |
|
Автор |
AthlonXP (hero) |
|
Публикувано | 26.05.03 12:22 |
|
|
Като разглеждам мненията на някои участници (ceci например) излиза, че няма какво повече да се каже по темата... Днес по тази тема, утре по друга. Да вземем да затворим форума тогава?!
Още нещо - не е почтенно да изказваш мнение без да си член на форума. Така всеки може да се представи за всеки (голям пропуск на създателите на форума - dir.bg). За това бих помолил бъдещите участници, пък и тези, които искат да продължат - създайте си по едно потребителско име.
За уважаването на мнението на другите - съгласен съм. Така и трябва да бъде. Но не e само това. Не трябва никой да си позволява да обижда другите. Още повече на такива "обществени" места (втори пропуск на dir.bg - няма ли модератори в този форум?!). Има едно нещо, наречено "добрият тон на разговор". Без него трудно ще водим такъв.
Когато говорим за отношенията клиент - търговец/фирма, предлагаща услуга, аз лично възприемам нещата така:
1. За всяка фирма е важен всеки клиент, независимо от това колко пари е похарчил при нас, за нас е важно оказаното ни доверие и ние не смятаме, че имаме право да злоупотребяваме с него!
2. Клиентът е най-важният човек, някога идвал в нашият офис, обаждал се на нашия телефон или е писал по пощата.
3. Клиентът не е зависим от нас, ние зависим от него.
4. Клиентът не прекъсва работата ни - той е целта на нашата работа. Ние не му правим услуга като го обслужваме - той ни прави услуга като ни дава тази възможност.
5. Клиентът не е някой, с когото да спорим или на когото да даваме акъл. Никой никога не е спечелил спор с Клиента.
6. Клиентът е човек, който предявява желанията си. Нашата работа е да ги задоволим рентабилно и при взаимна изгода.
Ще ми се да мисля, че няма да остане само мое виждане по въпроса...
|
| |
|
|
|