|
Тема |
Отново измамен от Виваком |
|
Автор |
Naturalist (татко+) |
|
Публикувано | 01.01.16 19:48 |
|
|
Знам, нищо ново няма да кажа, няма да ми е за първи път да бъда прецакан от Виваком, но този път наглостта им мина всякакви граници.
Разбрах за услугата мобилен интернет и отидох да попитам за нея, защото ми се видя идеална за мен.
В центъра на Виваком Горна Оряховица ми казаха, че мога да я тествам без проблем за 3 дена и ако не работи добре да се откажа. Подписах договор при условие, че мога да откажа услугата.
3 дена по-късно отидох да върна модема, защото качеството беше ужасно - връзката се разпадаше през 30 минути и се оправяше само с рестарт
Познайте какво се случи - от центъра на Виваком пуснаха заявка за закриване на услугата и... получиха отказ, защото, според техните "експерти" качеството било отлично и нямало основание за закриване на услугата - малка подробност, която не ми казаха - че услугата се закрива НЕ ПО ЖЕЛАНИЕ НА КЛИЕНТА, А ПО БЛАГОВОЛЕНИЕ НА ВИВАКОМ.
И така - сега съм вързан с 2 годишен договор за услуга, която не става нищо!
Звънях на телефони, ходих да се разправям в центъра на Виваком - мен изкарват виновен.
|
| |
|
|
|