|
Тема |
Tefal - китайско качество, френска цена |
|
Автор |
allnatural-90622 (татко+) |
|
Публикувано | 29.12.13 13:36 |
|
|
"Безкомпромисно качество" - това гласят рекламите на Тефал. Качество, но само за белите държави. А ето какво се случи с нашия Тефал:
TEFAL BL-5013 шейкър кана с нано цедка.
Купихме уреда за 160 лв. (на 3 пъти по-висока цена от безмарковите в магазина) за да правим сокове на детето. Използван е много рядко, може би общо 1-2 часа откакто е купен, не повече.
2 месеца след като го закупихме уреда спря да работи. Пратихме го на сервиз (на снимка 1 дори се вижда етикетчето със номера от сервиза), оправиха го.
След 20-на измивания протече уплътнението между каната и базата () Мъчих се безуспешно да го оправя, но в крайна сметка го залепих и повече не може да се отваря. Съответно повече не може и да се отваря и мие и там се напълни с всякакви боклуци и бактерии. След около година и половина (отново казвам, уредът е работил само 2-3 пъти седмично по 2-3 минути) протече отдолу въртящата се част (ето тази ) Нещо здраво стърже при блиндиране, тече сок, сигурно има втулка, която си заминава. Гаранцията, разбира се, вече е изтекла. Опитвах се някак да извадя въртящата се част, но не успях. За сервиз и не помислям, ремонт на каната вероятно ще струва колкото нов блендер и като гледам изработката, ще изкара само 5-6 месеца.
Въпросът ми е: това ли е „Безкомпромисното качество от Тефал” – боклуци, които се разпадат в момента, в който изтече гаранцията им? Или просто се пробутват китайски уреди 7-мо качество под тази марка за баламите българи? Има ли някаква отговорност в Тефал за клиентите, които плащат 2-3 пъти по-висока цена само заради доверието в марката?
|
| |
|
|
|