|
Здравейте!Купих си електрически бойлер Елдом, модел- 72265 на 10 октомври 2010г от търговска фирма "Зора". Направи ми впечатление, че за разлика от същия модел бойлер, купен през 2008г., няма специалната лепенка, указваща 5 години пълна гаранция от производителя. От магазина ме увериха, че няма да имам проблеми, но гаранцията при тях била 3 години. Ето минаха 3 години и вчера, на 10 декември бойлерът протече. Обадих се на отризирания сервиз в София, намиращ се на Красно село и те дойдоха веднага. Видяха гаранцията и казаха, че е изтекла. Не можаха да ми отговорят, защо през 2008г., както и сега гаранцията е 5 години, а през 2010г. е била три. След като разговарях с магазина на фирмата във Варна, разбрах, че през 2010г., за 5-6 месеца, заради кризата, гаранцията е "паднала" на три години, след което пак е била възстановена.
Направи ми впечатление, че "оторизираният" техник дори и не си свали чантичката да погледне бойлера. Вероятно е бил подготвен за това "изключение от гаранцията" и не погледна нищо в уреда. Т.е. да направи най-малкото диагностика, дали тече именно от водосъдържателя. Категорично искаше да ме убеди, че трябва да закупя нов бойлер. Бих искал да кажа, че държа на българското, но след подобни "Андрешковски" номера по отношение на гаранцията, едва ли ще си купя бойлер от същата фирма. Искам да попитам отговорните представители на "Елдом инвест",
1.през 2010г. нейните работници два пъти по-некачествено ли са работили, че да се дава гаранция 3 , вместо стандартните 5 години.
2. Тези, които са "имали нещастието" да попаднат в "кризисния период" с какво са виновни, при това плащайки не "кризисна", а стандартна цена.
3. Съвпадение ли е, че бойлерът протича две месеца след края на "кризисната" гаранция.
4. Така ли ще се стимулира "произведеното в България"?
5. Самите шефове на фирмата няма ли да се чувстват излъгани след подобен "антикризисен" трик на производителя, ако си купят продукт, който удря в джоба доверилите им се клиенти.
Аз самият ще се постарая да дам гласност на този факт.
|