|
Тема |
Re: Мегалан спря интернета - редовен договор и плащане [re: Иckъp] |
|
Автор |
Blake (ветеран) |
|
Публикувано | 26.04.12 10:14 |
|
|
Дам, съпорта е водещото им качество за мен. Както и услугите, естествено. Все пак, за вече 8 години се е налагало да контактувам със съпорта 4-5 пъти най-много. За мен единствения им недостатък е начина на преподписване на договорите - досега за тази елементарна (поне според мен) операция винаги са ми губили поне 30-40 минути
Наистина много важно е как е организирана поддръжката. Другата ми любима БГ фирма се занимава с хостинг услуги, и там съпорта е доста по-добър и от този на Мегалан - отговарят в рамките на 5 минути, и решават проблема в подобни срокове. Изключително важно качество, ако бизнеса ти е свързан с интернет. Както видях в една съседна тема, едни юнаци от бранша (а и не са само те) претендират да имат 24-часова поддръжка, ама "в момента администратора го няма, ще дойде следобед" нещо не се връзва с рекламираното
|
| |
|
|
|