|
Тема |
Tehnopolis - karfur |
|
Автор |
narlah (непознат
) |
|
Публикувано | 17.11.11 11:11 |
|
|
Инатът на ларвата най-често се маскира като преданост към делото.
това е майл от мен към техния support , както можете да се досетите вече втори ден нямам отговор :
"Добър ден,
Днес 15.11.2011 - Около 18:00 започна пазаруването ми на радиатор в технополис.
Започнах от Младост (до арената) , след като около 20 мин бяха заети продавачите на радиатори -
2ма консултанти да оформят документи за вентилаторна печка на предния клиент си тръгнахме.
Минахме през карфура на цариградско шосе и прецених, че може да опитаме и там. Пак технополис.
Влязохме (около 19:20), консултантката(съжалявам че не попитах за името) бе много любезна помогна ни с много
приятна и информативна консултация и на практика ни убеди да вземем най скъпият ви радиатор - около 300лв (делонги) .
След това тя лично го докара от склада, даде още две препоръки за поддържане и си тръгна.
Всичко прекрасно, определено подобрение в обслужването.
На касата - жената пое бележката сканира стоката - аз вече се готвя да плащам.
И изкочи един субект - без униформа и ни каза че "ще ви помоля да си отворите лаптопа за да го проверя".
Това за личен лаптоп на жена ми, служебен с логото на HP ...
Аз невярвайки попитах :
- Вие наистина ли мислите да ме карате да ви отворя лична вещ за да я проверявате. При факта че всяка стока тук ви е заключена ?
- Мое задължение е!
- По скоро няма да купя нищо, да си ходим скъпа.
И той след тази реплика веднага ми дръпна количката от ръцете и каза :
- Ми добре! Довиждане!
...
Ако бях откраднал нещо - в момента щях щастливо да си го ползвам.
Защото не ми провери чантата за лаптоп, само ме спря да купя нужна ми вещ.
Виж заради 'умелата' намеса на работник - загубихте клиент, и то не само за конкретната покупка
(оглеждахме и за хладилник точно преди това и решихме че може да почакаме промоциите на коледа).
Този охранител, ако е такъв, нито попита къде е проблема, нито ме спря. Взе ми количката от ръцете и ясно показа че не е негов проблем.
Супер. Има десеттина магазина в София. Сигурен че поне в един няма да ме пребъркват сякаш съм клошар влязъл на погром.
Да беше ми проверил и в гащите - може да съм свил някоя навигация ??!!?
Докато отношението към клиента на някой ваши служители е че ТОЙ трябва да се моли да си даде парите - мисля да не стъпвам.
Лека нощ , имате си видео записи от събитието. Нали освен заключване на стоката и ни снимате постоянно. Да не свием нещо.
Приятно пазаруване на останалите ви клиенти."
|
| |
|
|
|