Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 14:43 03.06.24 
Клубове / Мнения / Черните списъци / Черен списък на фирмите Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Tehnopolis - karfur
Автор narlah (непознат )
Публикувано17.11.11 11:11  



Инатът на ларвата най-често се маскира като преданост към делото.


това е майл от мен към техния support , както можете да се досетите вече втори ден нямам отговор :
"Добър ден,

Днес 15.11.2011 - Около 18:00 започна пазаруването ми на радиатор в технополис.
Започнах от Младост (до арената) , след като около 20 мин бяха заети продавачите на радиатори -
2ма консултанти да оформят документи за вентилаторна печка на предния клиент си тръгнахме.
Минахме през карфура на цариградско шосе и прецених, че може да опитаме и там. Пак технополис.
Влязохме (около 19:20), консултантката(съжалявам че не попитах за името) бе много любезна помогна ни с много
приятна и информативна консултация и на практика ни убеди да вземем най скъпият ви радиатор - около 300лв (делонги) .
След това тя лично го докара от склада, даде още две препоръки за поддържане и си тръгна.
Всичко прекрасно, определено подобрение в обслужването.
На касата - жената пое бележката сканира стоката - аз вече се готвя да плащам.
И изкочи един субект - без униформа и ни каза че "ще ви помоля да си отворите лаптопа за да го проверя".
Това за личен лаптоп на жена ми, служебен с логото на HP ...
Аз невярвайки попитах :
- Вие наистина ли мислите да ме карате да ви отворя лична вещ за да я проверявате. При факта че всяка стока тук ви е заключена ?
- Мое задължение е!
- По скоро няма да купя нищо, да си ходим скъпа.
И той след тази реплика веднага ми дръпна количката от ръцете и каза :
- Ми добре! Довиждане!
...
Ако бях откраднал нещо - в момента щях щастливо да си го ползвам.
Защото не ми провери чантата за лаптоп, само ме спря да купя нужна ми вещ.
Виж заради 'умелата' намеса на работник - загубихте клиент, и то не само за конкретната покупка
(оглеждахме и за хладилник точно преди това и решихме че може да почакаме промоциите на коледа).
Този охранител, ако е такъв, нито попита къде е проблема, нито ме спря. Взе ми количката от ръцете и ясно показа че не е негов проблем.
Супер. Има десеттина магазина в София. Сигурен че поне в един няма да ме пребъркват сякаш съм клошар влязъл на погром.
Да беше ми проверил и в гащите - може да съм свил някоя навигация ??!!?
Докато отношението към клиента на някой ваши служители е че ТОЙ трябва да се моли да си даде парите - мисля да не стъпвам.

Лека нощ , имате си видео записи от събитието. Нали освен заключване на стоката и ни снимате постоянно. Да не свием нещо.
Приятно пазаруване на останалите ви клиенти."



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Tehnopolis - karfur narlah   17.11.11 11:11
. * Re: Tehnopolis - karfur bira_more   20.11.11 21:54
. * Re: Tehnopolis - karfur ESPACE   27.11.11 20:18
. * Re: Tehnopolis - karfur Б. Tpyerep   08.12.11 19:52
. * Re: Tehnopolis - karfur Well   02.01.12 11:08
. * Re: Tehnopolis - karfur bira_more   02.01.12 21:53
. * Re: Tehnopolis - karfur psy__   10.01.12 00:54
. * Re: Tehnopolis - karfur супер са си kkrekk   07.11.20 14:17
. * Re: Tehnopolis - karfur kkrekk   07.11.20 14:25
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.