Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 22:11 10.06.24 
Клубове / Мнения / Черните списъци / Черен списък на фирмите Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема VivaCom - царе на измамите
Автор Haтypaлиcт (татко+)
Публикувано23.03.11 13:25  



Сигурно няма да кажа нищо ново тук, нито се пише за първи път за хамелеона БТК-Вивател-Виваком.

БТК може да беше старомодна държавна компания с архаична допотопна техника, но там поне си получаваш това, за което плащаш.

След това дойдоха Viva Ventures, които я купиха за нищожните 450 милиона лева, преименуваха я на Вивател, лъснаха я , поизпраха я, подкараха бесни промоции, които важаха само за нови клиенти, а старите - кучета ги яли. Целта беше от ясна по-ясна - да се натрупат за кратко време максимален брой клиенти та да докарат външно имиджа и после да се отърват от БТК. Така и стана, не се минаха няколко години и Viva Ventures се отърва от БТК за 2.1 млрд. лв. Прибраха си парите и ни забравиха, а ние останахме с пръст в уста.

Новите собственици - американци я преименуваха във Виваком и продължиха в същия дух - промоции за наивниците и изтискване до дупка на старите клиенти. Качеството на услугите ни най-малко не се повиши. Явно и те ще я ни изтискват докато може, после като пресъхне ще я прехвърлят на следващия...

Уви, ние клиентите сме тези, които биват издоявани. Да ви кажа моята история.

Бях на план UniCall S с 30 минути на месец към Mtel. Но понеже не ми стигат, реших да мина на план UniCall M, със 75 минути на месец към Mтел и Глобул. Подписах нов договор, попитах от кога мога да използвам тези 75 минути, казаха ми - от утре.

Какво бе учудването ми, когато в следващата ми сметка пристигнаха 18.60 лв. разговори към Мтел, които по договор трябваше да са "безплатни".

След разговор с оператор се разбра, че понеже съм бил подписал договора преди датата на отчитане, затова ми се падали и половината от безплатните минути. Това нито го пише в договора, нито ми бе казано, когато го подписвах. И така се оказва, че вместо 75 съм имал 30 безплатни минути.

Когато отидох да се разправям в центъра на Виваком с мен се държаха като с малоумен и едва ли не ме изкараха виновен, че не съм знаел тези подробности, които видите ли били описани на сайта на Виваком.

Следващата история е с домашния телефон. В момента той идва по кабел, който върви, не по-точно виси по храстите и дърветата. След всяка по-силна буря той се къса, след всеки по-силен дъжд интернета спира. Причинате е, че кабела е кърпен на 15 места. И при всяка повреда се налага да си оставя работата и да ходя по трасето да търся повредата, въоръжен с нож, изолирбанд и клещи. Защото ако звънна на техници, ще дойдат след 2 дена, и през това време ще стоя без телефон и интернет, по който работя. Всякакви молби да ми го подменят кабела остават глас в пустиня. Нищо че им броя по 60 лв. телефон всеки месец...

Просто нямам думи Проблема е, че всички са такива, за Мтел чувам са още по-големи мошенници.

Редактирано от Haтypaлиcт на 23.03.11 13:52.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* VivaCom - царе на измамите Haтypaлиcт   23.03.11 13:25
. * Re: VivaCom - царе на измамите Blake   24.03.11 09:22
. * Re: VivaCom - царе на измамите Благун Калчев   24.03.11 14:15
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.