Сигурно няма да кажа нищо ново тук, нито се пише за първи път за хамелеона БТК-Вивател-Виваком.
БТК може да беше старомодна държавна компания с архаична допотопна техника, но там поне си получаваш това, за което плащаш.
След това дойдоха Viva Ventures, които я купиха за нищожните 450 милиона лева, преименуваха я на Вивател, лъснаха я , поизпраха я, подкараха бесни промоции, които важаха само за нови клиенти, а старите - кучета ги яли. Целта беше от ясна по-ясна - да се натрупат за кратко време максимален брой клиенти та да докарат външно имиджа и после да се отърват от БТК. Така и стана, не се минаха няколко години и Viva Ventures се отърва от БТК за 2.1 млрд. лв. Прибраха си парите и ни забравиха, а ние останахме с пръст в уста.
Новите собственици - американци я преименуваха във Виваком и продължиха в същия дух - промоции за наивниците и изтискване до дупка на старите клиенти. Качеството на услугите ни най-малко не се повиши. Явно и те ще я ни изтискват докато може, после като пресъхне ще я прехвърлят на следващия...
Уви, ние клиентите сме тези, които биват издоявани. Да ви кажа моята история.
Бях на план UniCall S с 30 минути на месец към Mtel. Но понеже не ми стигат, реших да мина на план UniCall M, със 75 минути на месец към Mтел и Глобул. Подписах нов договор, попитах от кога мога да използвам тези 75 минути, казаха ми - от утре.
Какво бе учудването ми, когато в следващата ми сметка пристигнаха 18.60 лв. разговори към Мтел, които по договор трябваше да са "безплатни".
След разговор с оператор се разбра, че понеже съм бил подписал договора преди датата на отчитане, затова ми се падали и половината от безплатните минути. Това нито го пише в договора, нито ми бе казано, когато го подписвах. И така се оказва, че вместо 75 съм имал 30 безплатни минути.
Когато отидох да се разправям в центъра на Виваком с мен се държаха като с малоумен и едва ли не ме изкараха виновен, че не съм знаел тези подробности, които видите ли били описани на сайта на Виваком.
Следващата история е с домашния телефон. В момента той идва по кабел, който върви, не по-точно виси по храстите и дърветата. След всяка по-силна буря той се къса, след всеки по-силен дъжд интернета спира. Причинате е, че кабела е кърпен на 15 места. И при всяка повреда се налага да си оставя работата и да ходя по трасето да търся повредата, въоръжен с нож, изолирбанд и клещи. Защото ако звънна на техници, ще дойдат след 2 дена, и през това време ще стоя без телефон и интернет, по който работя. Всякакви молби да ми го подменят кабела остават глас в пустиня. Нищо че им броя по 60 лв. телефон всеки месец...
Просто нямам думи Проблема е, че всички са такива, за Мтел чувам са още по-големи мошенници.Редактирано от Haтypaлиcт на 23.03.11 13:52.
|