18ти февруари 2011г, петък.
Историята започва с подписване на двугодишен договор, по промоционланата оферта на Blizoo - 25лв/месец за т.нар.
triple play (телевизия, интернет и телефон). Отивам в офиса им в кв. Иван Вазов и подписам въпросния договор,
който е на едни химизирани бланки и в който на практика не пише нищо. Обяснението е, че условията са подробно
описани в "Общите им условия", публикувани на сайта им.
На сайта на Blizoo наистина има общи условия, но там никъде не фигурира името "Blizoo". Другото, което всеки си мисли е,
че когато подписва двугодишен договор, условията по който са описани "някъде там", е напълно възможно тези условия да се променят постфактум,
ама нейсе.
Преглъщам тези мисли, подписвам договора и започвам да чакам техници на Blizoo да дойдат вкъщи и да добавят интернет и телефон, към настоящата
ми аналогова телевизия, която ползвам от техен предшественик, от години.
На 21ви, понеделник не ми се обажда никой.
На 22ри, вторник дочаквам заветно обаждане, което насрочва час, в който ще дойдат техниците. Познайте какво се случва - никой не идва в уречения час,
нито някой се обажда да отмени посещението. Обратна връзка е невъзможна, защото даже и да си изчака чакането човек, всички обаждания на единствения телефон за контакт попадат на различен човек, който никога няма идея за какво е ставало дума при предишния разговор. Казвам си "случва се, заети са хората" и махвам с ръка.
Е, някои хора ходят на работа и не могат да висят по всяко време и да чакат, но както и да е.
На 23ти, сряда - ново обаждане и нов насрочен час. Отново висене и чакане и ... познахте, пак никой и пак никакво обаждане за отмяна.
Толкова съм ядосан, че с труд си налагам да не се обаждя същия ден, за да не стават излишни скандали.
На 24ти, четвъртък сутринта обяснявам много спокойно и без повишаване на тон на един от шефовете, мой познат, какво мисля за услугите им.
Същия ден обаче имам много работа и нямам време и нерви да говоря с хора от Blizoo, които по обясними причини са се активирали и звънят на няколко пъти.
На 25ти, петък се обаждам в кол центъра. Търпеливо слушам музика и получавам обещание за обаждане. Такова не последва.
Вечерта пиша оплакване в онлайн формата на сайта им.
На 28ми февруари, понеделник отново никой не се обажда. Получавам "извинявайте" по имейл. Извинението обаче не ми активира никаква услуга.
Ново обаждане в кол центъра, нова порция музика и чакане. "Ще предадем". Резултат - нула.
На 1ви март, вторник, по обед - обаждане с насрочване на среща за 2ри.
На 2ри, о чудо, в уречения час идват двама техници. Единият пуска интернета, оставяйки модема да се търкаля на пода. Другият, нервен, започва да
активира новодонесен цифров приемник за телевизията. Дълго мърмори колко стар модел е телевизорът (има си прекрасно работещ видео вход, което
е единственото необходимо условие) и как трябва да бъде изхвърлен. Не се справя. Зарязва цифровия приемник и двамата си отиват с препоръка за купуване
на нов телевизор. Така де, те носят технологии от бъдещето, а ние ретроградите ползваме телевизор с кинескоп.
До темата за третата част на услугата, телефонният пост с безплатните минути изобщо не стигаме.
Захващам се да разбера къде е проблема и накрая, след прозвъняване на оставения от техниците чисто нов кабел, откривам, че има прекъсната жичка.Оправям
проблема и се озовавам пред непознати менюта за настройка. Обаждам се на телефона за поддръжка и след поредното слушане на музика, попадам на момиче,
което търпеливо ми обяснява как да настроя приемника им.
Помислихте ли си, че после всички заживели щастливо и цели две години ползвали благините на двугодишния си договор? Грешка!
Приемникът си намери всички канали, но след това издаде съобщение за грешка. Отново слушане на музика. Не съм се бил обадил на правилния съпорт.
Този бил само за интернет. Опит да бъде прехвърлен разговора на правилния съпорт - неуспешен. Ново обаждане, часът е 19:20 на 02ри март.
"Аааа, не ви е активирана услугата, (!?) обаче е пусната за активиране. Сега ще я активирам и ръчно. До 20 минути всико ще тръгне".
Ново обаждане в 20:30 "Работим по въпроса, ще ви се обадим след малко". Познайте дали последва обаждане..
На 03ти, четвъртък, Националният ни празник, сутринта приемникът продължава да не работи. Бодро разговарям със съпорта. "Ъъъъ, ще ви се обадим".
Изводите са за вас.Редактирано от bobo21 на 03.03.11 13:39.
|