|
|
| Тема |
Re: Арон / Aron печалбарчета на дребно [re: 1639] |
|
| Автор |
dinche (непознат
) |
|
| Публикувано | 28.09.09 10:33 |
|
|
|
Пак почнахме с на запад...Живял съм 9 години из цяла европа.Хора,въобще не е така,като в милата ни родина.Приликите ни са само в цените.. И така,фирми като мебели"Арон" на които имах изключителната "привилегия" да бъда клиент няма да оцелеят там.Проблем действително има.Когато си харесаш нещо и решиш да пазаруваш от веригата сключвайки договор ти става ясно,че нещата започват да се различават от офертите в брошурките и рекламите в интернет.Добре.Приемаш дори новите условия и сключваш договор.Четеш го естествено,за да няма нови изненади и подписватеее... След 4 месеца чакане и безбройни тел.обаждания при 100% предплата,щото да ползваш някаква си отстъпка,този договор се превръща в тоалетна хартия за фирмата и не го спазят,какво се случва?!..НИЩО.Когато отидеш при управителя или менажера(щото по телефона те прехвърлят тук или там) и съобщиш за проблема си,те се държат нагло и арогантно вместо да се реши по накакъв начин.Още повече,че те са виновни за това."Това е положението" ми казват и се обръщат.А черешката на тортата е доставката и монтажа.Доставката в удобно за клиента с раб.време от 09.00ч. да 19.00ч по договор,става в удобно на фимата такова с раб.време от 10.00ч до 17.00ч. и чакане да влезеш в графика поне още две седмици и в деня на доставката има приблизителен час.Висиш си цяяял ден да ги чакаш.Но ако не си там да ги посрещнеш има санкция за клиента от 50лв.
На това ли му викате европейско обслужване?
| |
| |
|
|
|