|
Тема |
Re: Гаранции и регистрация на продукт [re: flotsam] |
|
Автор |
rudolf_1 (новак) |
|
Публикувано | 11.09.09 15:46 |
|
|
Естествено, че се прави с цел по-малко продукти да бъдат обслужени. Някой вярва ли, че се прави с друга цел? И какво ме интересува мен, че фирмата искала да си оптимизира количествата резервни части и персонала чрез тази регистрация? Имам си достатъчно грижи, та да седна да мисля какво иска да си оптимизират Ъурлпуул или Горение.
Попрегледах още няколко гаранционни карти - засега откривам този цигански номер само тези от Ъурлпуул и Горение. Имам още на Електролукс, Браун, Нео, Панасоник - там не намерих подобно изискване. Имам и една микровълнова от Самсунг, но не намирам нещо гаранционната карта.
Е, вече ще гледам като купувам, досега не ми е заминавал уред, но отсега нататък фирмите Ъурлпуул и Горение ги няма за мен - не можаха да се регистрират навреме в списъка ми.
|
| |
|
|
|