Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 05:25 13.07.25 
Клубове / Мнения / Черните списъци / Черен списък на фирмите Пълен преглед*
Информация за клуба
Тема Гаранции и регистрация на продукт
Автор sollar (непознат )
Публикувано09.09.09 11:57  



Предварително искам да кажа, че не съм пострадал във връзка с описаното по-долу. :)
Вярно е, че по принцип българинът не чете каквото му се дава и обича после да се оплаква, когато вече е късно. Накратко - някой зачитал ли се е по-подробно в гаранционната карта на закупен наскоро от него уред, да кажем? Защото аз го направих преди няколко дни - имам пералня Уърлпуул в гаранция, която ми направи малък проблем, и каква беше изненадата ми, когато открих, че според условията моята гаранция вече е станала невалидна (макар да е 24 м и уредът да е купен преди 9). Причината - не съм регистрирал продукта в централния сервиз на фирмата в определения (10 дни от покупката) срок!
Позачетох се в гаранционните карти на други уреди, наскоро купени от мен и открих подобни условия и в гаранционната карта от Горение.
Причината за необходимостта от такава регистрация, според текста в гаранцията, е тази, че фирмата трябвало да поддържа някаква наличност от резервни части, както и персонал и можела да оптимизира това чрез регистрацията.
Хм, вероятно това някак си законово са успели да го оправдаят. Допускам и че съображенията на фирмата за оптимизацията са основателни (макар че, откровено казано, струва ми се, че с покупката на уред от определена марка аз подкрепям много повече прозиводителя, отколкото с регистрация на продукта). Интересно е, че при закупуване консултант-продавачите по никакъв начин не споменават за тази особеност на гаанцията, интерсно е и, че в самата гаранционна карта, която е всъщност книга от 30 листа, текстът с предупреждението се намира на ралзично място от страницата, където се полагат подписите, интересно е и това, че в сайта на Уърлпуул има място за регисрация, но там също по никакъв начин не е упоменато до какво ще доведе пропускането на срока или нерегистрирането изобщо на продукта.

Е, това се казва грижа за клиента - леко модифицирано за нашите условия.

Лично на мен цялата работа ми се струва идеално измислена, но не особено коректна. Всъщност, на всеки е ясно, че потребителие тук нямат никакви права и веднъж дал парите си, трябва просто да започнеш упорито да се молиш да имаш късмет и уреда да работи безпроблемно, поне докато е в гаранция, за да не береш ядове по сервизите.



Цялата тема
ТемаАвторПубликувано
* Гаранции и регистрация на продукт sollar   09.09.09 11:57
. * Това е lnfinity   09.09.09 13:18
. * Re: Гаранции и регистрация на продукт flotsam   11.09.09 13:33
. * Re: Гаранции и регистрация на продукт Щe видя...   11.09.09 14:34
. * Re: Гаранции и регистрация на продукт rudolf_1   11.09.09 15:46
. * Re: Гаранции и регистрация на продукт flotsam   11.09.09 19:30
. * Re: Гаранции и регистрация на продукт shallowgrave   12.09.09 11:04
. * ЗЗП Colombino   12.09.09 13:17
. * Re: ЗЗП flotsam   12.09.09 22:03
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2025 Dir.bg Всички права запазени.