|
|
| Тема |
Как Глобул ми дръпна шалтера? |
|
| Автор |
мapaдapk (непознат
) |
|
| Публикувано | 15.05.09 21:50 |
|
|
|
От години съм лоялен клиент на Глобул.Имам два номера,със съответните абонаментни договори през различни времеви периоди.Поканиха ме като лоялен клиент да си закупя малкото лаптопче с програма 4000 гигабайта безжичен интернет с модем на Глобул.Започнаха да ми изпращат дължимите суми за двата тел.номера и интернета накуп.И изведнъж,по средата на отчетния период ми спряха всичко - и интернета и двата телефона.Според тях надвишила съм лимита на дадения ми интернет поток.Но всеки клиент си има таблица,по която си отчита изразходваните гигабайти.И моите не бяха изразходвани дори наполовина от лимита.Когато потърсих обяснение от оператор,казаха ми че при слагане и вадене на модема се изразходвал значителен интернеттрафик.Е,дори да е така,защо този трафик не се отчита на таблицата на потребителя????Различията между отчетените от мене гигабайти и отчетените от Глобул са големи.Някаква операторка ми каза,че може би неволно съм нулирала нещо.Това показва пълна некомпетентност,защото клиентът не може да нулира.Той изчиства таблицата на определена отчетна дата и по дати и по часове се вписва потреблението.
Написах жалба.Отговор никакъв!
Възмутена съм,че съм останала без телефони.Има ли фирма в света толкова умна и учтива като Глобул,че заради спорен въпрос с интернета да спре и телефоните на лоялния клиент???
Когато заявявам,че искам да прекратя договора отговорът е само един - да платя неустойки.Защо???Аз ли съм си спряла телефонните си номера?Аз ли грешно съм отчитала изразходвания интернеттрафик - нека проверят отчета ми!Аз ли съм крепостна селянка на Глобул?
Редактирано от мapaдapk на 15.05.09 21:54.
| |
| |
|
|
|