И мен Еконт ме разочароваха, ето случая: В понеделник, на 9.02.2009г. предиобед изпратих пратка от офиса на фирма “Еконт” в Карлово, до адрес в Бургас. Увериха ме, че най-късно до 13ч. на следващия ден пратката ще е получена. Е, днес е петък, 13.02.2009г. и още не е. Отидох в офиса да проверя какво става и там ехидно ми се подсмихнаха “ Не може да не е, сигурно има нещо гнило, я да видим”. По техните си описи за приемане и предаване / незнам до колко може да им се вярва/ не са намерили никой на адреса. След 2 дни е направен втори опит за доставка- и отново на адреса нямало никой и....толкова от хората. Аз съм съгласна, че е нормално когато очакваш пратка да си стоиш в къщи и да я чакаш, но всичко става. / А понякога човек получава и писма, които не очаква/. Нали с тази цел изискват задължително телефон на получателя? Какво пречи на куриера да звънне за 1 минута / няма да ощети кой знае колко фирмата/и да каже, че е на адреса, но не намира никой. Да се разберат с получателя- ако трябва човека ще отиде после от офиса да си вземе пратката, може да каже да я остави на съседите, може да е съвсем близо...има варианти колкото поискаш, само човек да пожелае. Но не – няма никой на адреса и точка! “Аз съм си свършил работата, след няколко дни пак ще мина за втори опит и до там.” Защо ги пишете тези телефони, питам аз? На мен тогава защо не се обадихте да кажете, че не можете да доставите пратката? Звъняли били три пъти и никой не вдигнал! Я моля Ви се, не бъдете толкова нагли! Никой не си направи труда да звънне нито на телефона на подателя, нито на получателя! Траят си там, дните си минават и БЪРЗИТЕ КУРИЕРИ 5 дни не могат да доставят едно писмо на 240 км. Че за това време с обикновена поща до Лондон щеше да стигне! Бясна съм, защото най-голямо доверие имах на Еконт, но вместо да го оправдаят, те изкараха мен виновна, че съм ги “ пратила за зелен хайвер”. Аз лично съм получавала пратки чрез други куриерски фирми – ВИНАГИ са ми се обаждали по телефона, дори да са пред вратата, а аз да съм в вкъщи. Ако ме няма са ме информирали, че имам пратка и сме се разбирали как да си я получа, дори са ме намирали на другия край на града и са ми я предавали там, само и само да спазят срока. Но това е когато фирмата е коректна и сериозна. И не пести от телефонни разговори. Чувала съм какви ли не “случки” с фирма “Еконт” от недоволни клиенти, много по-жалки и срамни от моята, но не се отказвах – продължавах да им вярвам. До днес! На мен ми лесно- ще прежаля “скромната сума”, която платих за “по-бързата” доставка, ще прежаля и времето и нервите, които изхабих и просто сменям фирмата. Но фирмата е тази, която губи повече и ще продължава да губи, защото така не се прави бизнес.
Редактирано от rnh2OOO на 13.02.09 16:37.
|