|
Тема |
Re: ilko georgiev [re: ilko georgiev] |
|
Автор |
Buhl (H.) |
|
Публикувано | 10.11.08 21:01 |
|
|
От Комисията за защита на потребителите ми отговориха, че нищо не-могат да направят.
От КЗП навремето и на мен ми отговориха писмено, че отношенията Топлофикация - потребител не са им от компетенцията и да се оправям сам.
Пък после, когато народа леко беше въстанал, КЗП яхна вълната на недоволството и каза "Отношенията Топлофикация - потребител са от нашата компетенция и ние ще...."
Та така за КЗП. Истината е, че жалбата трябва да е до другаде, а до тях - само копие. За да се шашкат какво ли ще стане, ако не се размърдат.
Като вдигна панаир в магазина , охраната ще ме изхвърли.
Ще вдигаш спокоен панаир. Възпитани реплики, но на висок тон.
Аз съм имал няколко рекламации в Техномаркет. Говорех тихичко, споменавайки правата си по ЗЗП и че писмото до производителя е написано и чака пускане и т.н., Накрая все ми подменяха стоката, без дори да ме вписват в Регистъра за рекламациите. Дори идваха до нас за да ми доставят подменения уред, не съм се занимавал с транспорт. Но говорех лично с управителя на магазина, не с друг.
Избери си един от двата подхода.
Следите, оставени по улицата, са по-дълбоки от следите, оставени в интернет.Редактирано от Buhl на 10.11.08 21:03.
|
| |
|
|
|