|
Преди Нова година реших да си направя подарък, тъй като ми беше писнало от стария ми телефон. Избрах да си купя нов Nоkia 2630, тъй като не искам много от телефона си, освен да има батерия, издържаща дълго.
Тьй като този модел е популярен, го има във всички магазини. Реших да го купя на 27.12.07 в офис на Handy, намиращ се на ул. Граф Игнатиев 48. Продавачките любезно ми предложиха договор с мобилен оператор и аз избрах един изгоден с Loop. Съответно и гаранцията ми беше издадена от името на Мобилтел.
Прибирам се в нас и тъй като сутринта пътувах, имах време да зареждам батерията само 2 часа, вместо препоръчваните ( странно защо ... ) от всички продавачи 12 часа.
В началото си мислих, че батерията свършва буквално с два разговора и 2 часа standby време поради моето малко първоначално зареждане. След известно време обаче и BlueTooth функцията спря да работи и се реших да тръгна по гаранционните сервизи.
На 03.01.2008, след новогодишните празници и почивки, телефонът ми се озова в сервиза на Мобилтел в Централните градски хали.
Яд ме беше, че чисто нов телефон се нуждае от ремонт, но представете си какво беше моето учудване, когато от сервиза се обади една дама и ми каза, че гаранцията на телефона ми е отказана, тъй като техния техник е открил презапояване ( и то неправилно) и отваряне на телефона и любезно ме попита дали бих желал да заплатя за сервиза или да си взема телефона. След като излязох от шока и момичето видя, че телефона е на 5 дена, тя съчувствено ми предложи помощта си с каквито документи може.
Представете си кой нормален човек би тръгнал да поправя сам чисто новия си телефон в гаранция и то по новогодишните празници...
Стъпката, която предприех, беше да се обадя в централния офис на Handy и да потърся съдейсвтие от там. Пренасочен бях към Петко Терзиев , който обеща да провери случая и да ми се обади. Съответно за 10 дена, в които разчитах на неговата помощ, той успя с нежелание да се свърже със сервиза на Мобилтел (след 7 дена мои уговорки по телефона) и да ми каже, че нямам гаранция и да подам жалба в магазина... Да му *** майката, това можеше да ми го каже и при първия разговор, след като му разясних случая. Но изглежда целта е да накарат потребителя да се откаже да се занимава.
Не съм конфликтна личност, но още повече мразя да ме мамят и да се подиграват с мен. Ще отида любезно да подам молба в магазина, която предполагам, че ще ми бъде отказана. Едва ли от Handy ще си признаят, че продажбата на поправяни телефони е тяхна политика.
Въпреки това аз няма да се откажа да промотирам тази история, а хората сами да си преценят дали да купуват от там или не. Моите приятели определено вече са се отказали от този магазин.
Някакви предложения за възмездие ?
Редактирано от badpit на 17.01.08 16:11.
|