|
Тема |
Re: Защо няма да стъпим вече в магазин Лабиринт [re: Britt] |
|
Автор |
metafrasi (мрела гинала) |
|
Публикувано | 21.09.07 21:08 |
|
|
мда...много некомпетентно обслужване. Аз исках да си взема трикрилен гардероб. Едно стажантче седна да ме пита какво искам, нарисува всичко и каза, че до 3 дни ще ми се обади с цена. Знаех, че така може и да излезе по-скъпо, но си викам- щом като момчето е толкова любезно, ще се бръкна. Да, ама не. Отивам на четвъртия ден да питам какво е станало. Момчето го няма, две негови колежки - "Да, изчакайте" и след дълго чакане: "Да, оставете си телефона, ще ви се обадим" - е, не мерси.
Накрая си купих гардероб от ИКЕА като много знаят..
Подобно е отношението и във всички останали големи магазини за мебели, които изникна в София наскоро...
|
| |
|
|
|