|
|
| Тема |
мебели АЙКО |
|
| Автор | jstefanov (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 08.02.07 16:56 |
|
|
|
От там карфица повече няма да си купя. Адвокат съм, правя пълно обзавеждане на новата си кантора и купувам мебели за четири бона, плюс пари за транспорт, за пренасяне и за монтаж, която сума също не е малка. След голяма кандърма на некомпететнтият им служител, се оказа че няма да чакам 40 дни да ми доставят мебелите от Полша - щтото мострите не се продават разбирате ли, а те нямат в наличност това което предлагат, а ще чакам "само" 20 !? На втората седмица след монтажа половината им мебели се разлепиха по ръбовете, а от АЙКО никого не са в час! Нито занаят заблудените им служители кога ще се появят монтажистите за да си отстранят дефектите, нико кога ще пристигнат резервните модули, нито защо не са пристигнали още, и въобще все е дно не съществувам и това не са техните мебели. Скъсаха ми нервите докато ги кандърдисам да си подменят дефектните части и пак не са записали правилно какво се е разлепило, та сега ще ги чакам отново.
Който не знае - да знае: има Закон за защита на потребителя и комисия, която налага зверски глоби и от АЙКО са тръгнали право на там, отделно законът допуска търсене на обезщетение за претърпени имуществени и неимуществени вреди по съдебен ред, независимо от наложената глоба от комисията за защита на потребителя - чашата преля !!
| |
| |
|
|
|