|
Тема |
Re:Виж сега! [re: bst] |
|
Автор | LEXUS (Нерегистриран) | |
Публикувано | 14.11.06 15:19 |
|
|
Тяхната грешка действително е в това,че не са те уведомили за дефекта навреме.Но последвалите събития и чакането около месец и повече е нещо,което се случва и в другите фирмени сервизи.Това,че не ти дават кола за този период безплатно/заместващ автомобил/ е тъжната българска реалност,така е и при Пежо,и при Фолксваген и т.н..Единственият вариант действително е наемане на техен автомобил,така е при всички останали вносители и представителства на нови коли в България.Карай си автомобила,много е симпатичен Пиканто,имаш си 3 години гаранция,няма страшно.Най-важното от цялата ситуация е ,че Киа най-вероятно ще те загубят като клиент в бъдеще,и това е главното,което трябваше да им заявиш.А Киа определено трябва да дращат със зъби и нокти за клиенти,защото големите,които държат пазара у нас са Пежо,Тойота и Форд,останалите го играят акомпанимент и при тях борбата за клиенти и тяхното внимание би трябвало да е жестока!
|
| |
|
|
|