Сега ще Ви кажа едно мое мнение за Джет Кредит.
Първо, искам да е ясно, че не съм професионално обвързан с тях, не съм им клиент, но веднъж за малко да стана. Направиха ми оферта за стоков кредит за закупуване на ноутбук в Технополис - Люлин. Момичетата им се държаха много приятно, а и ми направи впечатление, че бяха много честни. Тоест, не си спестяваха отговорите на неудобни въпроси за лихви, оскъпявания, такси, комисионни и други подобни. Смятам, че това си беше признак на професионализъм от тяхна страна. Не спестиха никой факт от бъдещите финансови взаимоотношения между нас, който евентуално щеше да доведе до загубата ми като техен клиент.
В последствие, така и стана. Не ми допаднаха условията по оскъпяването, тъй като имах голямо оскъпяване на сравнително малка сума. Но ми допадна фирмената им философия, която усетих от първите ми отношения с тях - по-добре с честност да загубиш клиент, отколкото с нечестност, звездички и ситни редчета под линийка да го задържиш. Малко след тази случка се запознах с друг човек от персонала им, който потвърди моите първи впечатления за честните отношения с хората.
И... такива работи... а за онези, дето още живеят въз основа на дребни шрифтове под линия, мога само да им кажа следното: нямам самочувствие на беден човек. Смятам, че е напълно нормално да се вземат кредити дори и когато имаш сумите налични в дадения момент, тъй като по този начин се повишава нивото на доверие и от другите институции към теб. За сведение на TBI специално, представям следния факт: никога не бих обърнал сериозно внимание на Ваша кредитна оферта, само заради завряния текст за месечна такса за обслужване и управление на кредита, който е наврян в долния ъгъл на флайера - с бели букви на оранжев фон и големина на шрифта 5 или 6. Имам пари да я плащам и в десеторен размер, но се унижавам от начина й на поднасяне към мен. Чисто протоколно Ви заявявам, че колегите Ви от Джет Кредит изясняват същите тези неща в първата минута от разговорите си с клиентите.
|