|
|
| Тема |
Роял електроникс-бяла тема |
|
| Автор | Haблюдaтeл (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 21.04.06 14:15 |
|
|
|
Смятам, че е редно когато някой се дъни да бъде включен в този клуб.
Но този, който работи добре следва да бъде похвален! Но да разкажа:
Имам миялна Beko, която на края на първата година от 3 годишната гаранция даде дефект. Обадих се на Роял електроникс (гаранционния сервиз). Още на следващия ден (четвъртък) дойде техник с кола, прегледа машината и каза, че се налага да я вземе в сервиза, но за съжаление няма да е готова преди празниците. Приех го за нормално, все пак оставаха само 2 дена до Великден. Какава беше изненадата ми, когато на следващия ден (петък) ми се обадиха от сервиза, че машината е готова и дали имам възможност да отида на адреса, за да я монтират.
Честно казано, след всичко, което съм чел в този клуб не повярвах, че всичко това е реално! Но то си беше. Техникът дойде, включи машината и тя си работи вече. Каза ми, че са имали формалното право да откажат гаранцията, защото никога не съм слагал сол (което си е вярно), но решили да не го правят. Опитах се да обясня, че софийската вода е мека и не се нуждае от сол, но се оказа, че системата е по-сложна, има някакъв гел, който прави незнам какво си и солта в машината му помага да се възстанови, така че не били само заради водата.
Та да обобщя:
ден 1: определена среща между 14 и 15:00 h. Техникът пристигна в 14:15 h
ден 2: определена среща между 13 и 13:30 h. Техникът пристигна в 13:15 h. Резултат: машината работи.
Не мога да не изкажа благодарност на Роял електоникс за перфектната и експедитивна работа. Както и за точността, която аз ценя изключително!
Желая им да продължават все така!
| |
| |
|
|
|