|
Тема |
Re: М-ТЕЛ мошеници [re: tedche] |
|
Автор | ПЪPBAHOBA (Нерегистриран) | |
Публикувано | 20.09.05 03:06 |
|
|
Неделя 18.09.2005г. Прекрасен слънчев ден.
Решаваш да се обадиш на приятел, за да изпиете по бира навън. Вдигаш телефона и... нищо! Просто чуваш странен музикален сигнал, от който разбираш, че просто не можеш да се свържеш! Опитваш пак и пак и пак... Резултат – няма!
След около 20 неуспешни опита да използваш мобилния си телефон по предназначение започваш да се чудиш: “Как е възможно!?! Та аз съм абонат на най-големия GSM оператор в България – МОБИЛТЕЛ ! “
Същия ден, някъде другаде в България. Един от ТРИТЕ МИЛИОНА абонати на най-престижния мобилен оператор се опитва да се свърже с бизнес партньор! Важно е! Утре ще има сделка за много пари. Човекът опитва пак и пак, но.....отново онази досадна неидентифицирана мелодийка, която ти казва: “НЕ СТАВА”!
Малко по-късно, през деня млада майка се прибира с детето си от пътуване в провинцията. Внезапно колата се разваля насред пътя. “Няма страшно” – казва си жената – “ще звънна на мъжа ми да дойде”. Да – ама не! Отново онзи странен сигнал. Нищо, че вчера въпросната дама е платила чинно поредната си сметка и абонамент към М-TEL, разчитайки, че при нужда ще може да се възползва от услугата им.
И така един прекрасен неделен ден се превръща в кошмар за 3 милиона българи. Защо? Ами много просто – те всички са абонати на МОБИЛТЕЛ, а операторът им е направил изненада-подарък – ден за БЕЗПЛАТНИ разговори.
Звучи прекрасно! Колко фирми днес в България могат да се похвалят, че дават нещо без пари на клиентите си?
Всичко това обаче породи у мен някои въпроси, на които не можа да ми отговори нито един от операторите и служителите на МОБИЛТЕЛ.
А именно: Как да говоря безплатно, като не мога да се свържа с никого???
Защо М-TEL предлага на клиентите си нещо, което всъщност няма ( т.е. техниката им не позволява 3 милиона едновременни разговори)?
Ще ме обезщети ли операторът за пропуснати срещи и провалени важни телефонни разговори, поради което съм загубила пари?
За кого е направена тази промоция – за сериозни клиенти на фирмата, които плащат между 50 и 200 лева месечна сметка или за ученици и безработни студенти, които си зареждат ваучери “Прима” – 2 пъти годишно?
И накрая – наистина ли компанията е толкова богата , силна и престижна, че може да си позволи да си направи реклама за сметка на удобството на абонатите си?
Като потърпевш абонат бих искала да обясня на “великия GSM оператор”, че когато човек има нужда от телефона си, той ще си плати и ще си свърши работа, а когато не иска да говори, той просто ще го изключи. Абсолютно недопустимо е операторът да определя кога клиентите му ще могат да говорят и кога – не.
Докато пишех мина реклама на МОБИЛТЕЛ, че е гласът на 3 300 000 българи. Тези българи, тази неделя бяха неми!
А M-TEL утре ще трябва да сменят рекламата си ,защото абонатите им ще бъдат поне с един по-малко!
“ M-TEL – ТОВА Е ТВОЯТ ГЛАС”..... ГЛАСЪТ КОЙТО НЕ МОЖЕШ ДА ПОЛЗВАШ В НЕДЕЛЯ!
|
| |
|
|
|