Направи ми впечатление, че има много негативни мнения, но въпреки всичко хората продължавата да си пазаруват оттам. Ами хорица мили, не разбахте ли, че в сферата на услугите нивото се изисква от клиентите и се повишава спрямо претенциите им. Кой нормален човек/търговец ще си прави труда да подобрява нещо, при положение че ходят само хора, които се оплакват ей така за спорта в разни форуми, но не наказват веригата с портмонето си, изпразнено в друг магазин или с един нормален опит да направят разбор цена/качество/услуга и да изразят мнение пред представители на магазина всеки път, когато има нещо нередно! На Раковка между магазините за цветя има един средно голям супермаркет, не му знам името, има червена фасада. След покупката ми там за 70 лв., поисках да ми развалят още 20 на две по 10, при което касиерката ми каза, че не може! Естествено не мръднах от касата докато не дойде управителя, или докато не ми развалят парите, и стана голям цирк, но така или иначе си излезнах с развалени пари и с обещанието да кажа на възможно голям брой хора да не влизат там, защото не се ценят клиентите. Общо взето в по- развитите в сферата на услуги държави има политика, да не се пуска недоволен клиент да напуска обекта, просто се прави всичко възможно да му се угоди... кога ли и у нас това ще разберат потребителите... за да знаят как да използват предоставените им инструментите срещу лошите търговци
|