|
Темата поостаря, много хора дадоха мнения (предимно позитивни за 21-21), много същества ругаха тук, а пък аз мога да напиша още едно постингче, този път из опита на колежката, която ползва такси ежедневно, поради липса на служебна кола. Около два месеца вече фирмата ни има договор с такси компаниите "Окей супертранс" и "Йес&Йелоу". Първите имат мноооого, супер много коли, вторите не.
Учудвам се, как така една компания като Окей супертранс, толкова коректна към клиентите, които са я похвалили тук, нито веднъж, подчертавам НИТО ВЕДНЪЖ не се представи нормално пред колежката. Когато влезе в офиса бясна, с пяна на уста и кръвясал поглед (а тя е невероятно спокоен човек), винаги знам, че е слязла от такси 21-21. Може би преди не са правели така, но сега не пропускат- когато се обадиш да поръчаш кола, да ти кажат "изчакайте така" и да изчакаш "така" към пет минутки. И ако се обаждаш от моб.тел? Духаш и си чакаш. После ако забравиш предварително да кажеш, че ще плащаш с ваучър, шофьорът те прави на половин стотинка, изтъквайки как "сега требва да харчи бензин да отиде до офиса, за да го осребри". А пък ако го спираш на улицата и си кажеш, че ще плащаш с ваучър има вероятност около 100 процента да откаже да те качи.
И други комични и трагични моменти има.
Ситуацията с "Йес&Йелоу" е коренно противоположна. Случва се да се позабавят, но нито шофьорът досажда с приказки, нито се цигани от факта, че няма да получи башкишче, понеже не плащаш в брой, нито диспечерките прилагат номера с "изчакайте така". Просто се обаждат, когато са готови с колата.
Мениджърите на ОкСупертранс си вършат добре работата, но им куца нещо контактът с шофьорите, или шофьорите (е, не всички, естествено) са расли в гората...
"Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering"
|