Вероятно, ама тогава и доволните могат да се обадят, нали? Всеки може да се обади с мнение, ако са толкова добри, нека ги похвалят!
Аз например веднага бих похвалила Most , макар че съм чувала и недоволни, но аз проблеми с тях не съм имала, може просто така да се е случило, но ето, нямам от какво да се оплача. А от Jar имам.....ето, просто си казвам, това престъпление ли е?
Като са толкова добри, колкото ги хвалиш, нека ги похвалят клиентите им, а не служители или някак неизвестни и неаргументирани хора, които просто теоретизират...не че не може, но според мен най-много тежи думата на клиента.
Ако не работят добре, да умират....пък ако са добри, нека се прочуят.....както и работата, на която си назначен или назначаваш, ако всичко е наред, чудесно, ако нещо си се провалил, умирай...това както виждам е и твоя логика?????
|