|
|
| Тема |
Re: Мобилтел - тихичко дигат цени с 33% [re: AнтиO88] |
|
| Автор | M-тeл ca нarлeци (Нерегистриран) | |
| Публикувано | 10.12.03 12:29 |
|
|
|
И аз имам с какво да се присъединя към темата.
Преди около 4 години в предишната ми работа дойдоха от М-тел с "най-великата оферта на света" Алкатели за 300 лв. + сим карта и никакви отстъпки от цените и в допълнение си вързан с 3 годишен договор.
Нали сме си българи /и аз включително/ вързахме се /сключихме договор/.
След известно време отидох да си включа "Фамилия". Отговора беше "Не може" щото сте включени към корпоративен договор. Викам им какъв корпоративен договор бе, единственото, което съм подписвала е собствения ми договор с Вас и нищо друго и освен това не сте ме уведомили, че тази услуга ни е забранена. След 2 дни разбрах, че мой колега си е включил тази услуга в друг офис на тъпанарите и се връщам отново в М-тел на Дондуков. Така и така - мой колега е извършил операцията без проблем еди къде си - искам и аз. Отговор - вечера Ви обяснихме, че не може. Ядосах се, вдигнах скандал и казах, че ще пиша жалба до където се сетя - разгеле казаха "Компромис ще направим" и я включиха.
Изтекоха 3- те години на договора ми, междувременно си бях сменила работата и имах нов телефон - служебен. Стария не ми трябваше и исках да го прехвърля на мой приятел. Забравих да кажа, че на тоя договор бяхме две сим карти и сметката беше една. Та едновременно исках да прехвърля и двете сим карти на нови хора, за което трябваше да се разделят на два отделни вече договора. Отивам аз в "М-тел "предвидливо взела договора си от преди повече от 3 години" и казвам "Искам тази сим карта да я прехвърля на този , а другата на онзи", като с мен водя двамата нови бъдещи собственици на карти на М-тел. Отговор - "ААААА ама вашия договр е удължен служебно с още 2 години".... Казвам "Чакайте малко, как така удължен и при това служебно, не съм подисвала никакви анекси към договора за такива работи". "Ами тъй като сте към корпоративен договор, Вашите шефове са го удължили този корпорпоративен договор с още 2 год." "Казвам ама изобщо не ме интересува от сума ти време вече не работя в тази фирма. Оправяйте се искам сега да направите това за което съм дошла." "Ами елата утре ние ще се обадим в централата". Отивам аз на следващия ден - "Ами няма резултат, най добре е да дойдете следващата седмица по същото време." На мен търпението ми е на изчерпване ама още търпя и отивам следващата седмица - отговор "Няма резултат" ми казва едно симпатично учтиво момче, на което аз отговарям, че ще пиша жалба до където се сетя и освен това ще подсетя моя приятелка журналистка за случая и темата, а той ми отвръща "Направете го, та дано тия над нас се сетят, че нещо не е наред и хората основателно недоволстват"
Уговорихме се да ми звънне ако има резулта. Звънна след 10 дни, че всичко се е уредило да отида да направя прехвърлянията.
Та не мога да си изчисля изгубените нерви и време за да направя нещо елементарно.
И всичко това след като повече от 4 год съм абонат без да просроча и с един ден плащането на сметките си, които никога не са били по малко от 500 лв. за двете сим карти.
Добре, че все пак имат и свестни служители тия тъпанари от М-тел.....Не знам как им издържат нервите на някои от тях да се червят пред хората, налагайки им се да говорят глупости....
| |
| |
|
|
|