|
1. Приемам отчасти, че съм извадила лош късмет за телефона, макар че за мен е необяснимо каква е тази промоция, от която няма артикулите в наличност, а и след много време все ги няма, няма и няма. Някой ме е урочасал!
2. Лизингът и на мен ми се стори изгоден но щеше да ми се стори още по-изгоден, ако не бяха толкова мудни. За съпоставка поразпитах за условията за отпускане на кредити от банки и други магазини. Каква ли съпоставка, то просто няма място за сравнение. И много не съм съгласна, че това не е проблем на Германос, защото от една страна самите "германоси" забавиха документите, от друга страна, след като са станали партньори с Euro Lине, би трябвало взаимно да са заинтересовани клиентите им да са доволни. Все едно аз да се омъжа за някой пияница и после да се сърдя, че хората ми се присмиват. Т.е. като съм искала свестен съпруг, да съм си отваряла очите с кого се захващам, нали е така?:)))
3. Проблемът със сметката не е в надписването, а във вземането на парите. Фактурите се издават от "Глобул", това ние много добре го знаеме:))) Въпросът е че германосите се направили на неразбрали и взели сумата, посочена срещу думичката "ОБЩО", а би трябвало да вземат парите срещу "ОБЩА ДЪЛЖИМА СУМА", която се получава като разлика от "ОБЩО" и разни отстъпки, които при съпруга ми са доста големи, защото е по специална тарифа. В случая говорим за разлика от около 14 лв. Не мога да се съглася, че става въпрос за невинна грешка, защото съпругът ми не е клиент № 1, та да не знаят коя сума да гледат. Отделно където документално всичко им е наред. Е, обясни ми тогава как на касовата бележка пише реалната сума, а е взета много по-голяма сума.
Правя разлика не само между "Германос" и "Глобул", а и между "Германос" и "Глобал Нет", които са страхотни сладури.
4. За надменността ще ти кажа, че съвсем не съм от хората, които позволяват да им се държат надменно. Много обичам тежкарите, обаче не мога да приема един обикновен служител да ми се държи така, все едно че съм отишла да му прося пари от мижавата заплатка.
|