|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
Abe xora vie tezi kone gi nqmate za nishto ! kfo pravite ? znaete li pone kak mojete da presmetnete moshnosta na kolata ? darja dа obarna vnimanie na mom4eto s renoto !!!
| |
|
Mdaaaa. Prav si
Az li4no se ubedih , 4e da ka4i6 i 5 realni kon4eta e mnogo tezko
A ina4e izpolzvam G-Techa za mereneto. mnogo to4na ma6inka
| |
Тема
|
Re:
[re: AstraMan]
|
|
Автор | Gonzo (Нерегистриран) |
Публикувано | 05.12.03 11:11 |
|
Как точно?
| |
|
Става въпрос за турбо мотор
Турбо чувал ли си какво е и на какви налягания работи стандартно и какво може да се прави с него .......... (като повишиш налягането на турбото с 20 атмосфери, си помисли какво може да стане, но не се прави само това че ще гръмне мотора)
или ти като повечето ще викаш че ЕнтеркОлера е страшна електроника
GT Turbo
| |
Тема
|
На кой от тези автомобили може да се сложи?????
[re: AstraMan]
|
|
Автор |
Vlado-BENZ (Mercedes-BENZ) |
Публикувано | 05.12.03 12:33 |
|
В смисъл кой от тези двигатели е инжекцион, на който може да се сложи чип-тунинг?
1. Голф 2 1.8 моно, 90 коня
2. БМВ 318i Е30 М10 elektronisch L-Jetronic
И другото, ако колата да кажем е карбуратор (БМВ Е30 316 М10 първите, или Голф 2 1.6), какво друго може да се направи за увеличаване на мощността, освен филтър, който всъщност не увеличава мощността!
| |
|
Kolega , ti dobro prou4vane si prai6))))) yavno 6te vzeme6 ne6to ama moze i Japonka da e nakraya)))
zemi si OPEL. s teya BMWta samo razhodi 6te vidi6. tova pone e moya suvet
| |
Тема
|
Re:
[re: Gonzo]
|
|
Автор |
Kpuka (подемен инструм) |
Публикувано | 05.12.03 13:00 |
|
taq mashinka deto vikash 4e e to4na mai ne e mnogo to4na ! kaji mi samo dali se paxa v zapalkata da znam dali za 1 neshto govorime .
kolkoto za kolegata s renoto da vzeme da namali malko nalqganeto 4e shte skape dvigatelq ! aaa iiii moje da si proverish pra4kata za masloto 4e taka kato te gledam mai pogorvash masalce !
| |
Тема
|
Ха Ха еми кво да правя човече...
[re: AstraMan]
|
|
Автор |
Vlado-BENZ (Mercedes-BENZ) |
Публикувано | 05.12.03 13:18 |
|
...направо съм се побъркал...много ме интересуват пусти коли, не знам обаче как да съчетая полезното с приятното, работата ми е свързана с ебати тъпите компютри
А иначе добре, за Кадет 2.0 GSi ако си говорим, той май е двигателя с 115 коня, ти ми описа на лични съобщения начина, нали? Казваш 140-150 коня ако ги добара....то тва Кадета лека машина, ще ги прави 0-100 сигурно за 8.0 поне...така си мисля де.......
А как мога да ги сваля под 7.5, и какви пари ще ми струва това...чувам някакви турбокомпресори втора ръка, ама май е голяма игра, а, и пари?
| |
|
Kadett 115 e dobre (c20ne) motor. Viz ako nabara6 130 konyovite (c20SEH motor) , te sa uniklni za tuning. Vurvi naravno s 16V do 120km/h.
Na 115kata ako se potrudime 8te sekundi sa suvsem realni. Za po-malko ve4e si trebe 16V motora
| |
|
Все пак да не мислиш че цял живот на 8V да бъда, другия сезон (2005 година) ще бъда сигурно с моята мечта 190Е 2.5-16V ама засега искам да експериментирам :) Знаеш как е де, сменил си толкова коли! :)
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | (покажи всички)
|
|
|