|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | (покажи всички)
|
Не ми дадоха. Аз питах - пича каза - ако искаш ще ти дам ама ... И аз се отказах.
Не съм чак толкова висок. 176 - по скоро нисък, или среден ръст. Ама ключа и алармата са на една връзка, седалката си я държа сравнително напред - хем да мога да бутна 5 скорост, хем да имам повече видимост - и коляното макар и рядко може да закачи алармата.
Та - червения и черния ключове не съм ги взел - точно щото може да си направиш кофти беля.
Bеer? Mоre?
| |
|
Е, аз я държа малко по-назад, че съм дърт и не мога да се свивам толкоз напред. А за скоростите се връткам. С пет сантима назад да бе тоя лост...Ама за толкоз пари - толкоз. Шумничка е колицата, няма глезене, ама като беше поледицата като излязох - все едно че съм на сух път. Ама ми е смешно, ако случайно се забавя на кръстовище, какви свирки и клетви са....руска кола им забавила великите дела. Умирам си от смях! Какви простаци се навъдиха...
Ти знаеш ли точно какъв е номерът с тия ключове? На таблото над ключалката има едно като бутонче с червен светодиод. Него ли си натиснал без да щеш или ключодържателя с бутончетата? И от какво се опасява продавачът? Че колата ще блокира безвъзвратно ли? Чак пък да е толкоз калпава тая аларма не ми се вярва. Не е зле човек да има имобилайзер, все пак, пък и пейджър. Сега съм принуден да дам поне 300 лева за КАСКО, само кражба....
| |
|
Бутончето и да го натискаш - файда няма, щото то не е баш бутонче. Идеята както я разбрах е следната. С единия ключ (мисля червения) - "програмираш" а черните са за отключване / заключване.
Та - проблема е ако заключиш и ключа или бутона "омекнат" от жегата - и колата си остава заключена (имобилизирана де).
Е сигурно и в сервиза и някой добър крадец ще я отключат, ама ти няма да можеш.
Аз натисках с коляно бутончето на алармата. А бе не е лесно да го уцелиш, ама - те успявам.
А бе сложих си теглич. И поне отзад не смеят да ме притискат. Иначе бибипкат. Ми нека си бибипкат. Могат - бибипкат.
Bеer? Mоre?
| |
|
Тествай как се включват бавни и блокировки.
Малко е криво - особено блокировката. По някога трябва да ръчнеш колата напред/назад та да включат. Имаше и някакви препоръки - например (не помня със сигурност) мисля че за блокировките е по добре колата да се движи бавно - не съм сигурен пак повтарям.
Лампата за ръчната може да те изненада - не се предоверявай - спира да светва и свети.
Ръчната особено ако си на бавни може и да не те спре, особено ако не е натегната максимално.
И коланите - под наклон ли е колата (страничен), блокират та знае ли се. Така де - ако шофьорското е на високо - шофьорския колан блокира.
Bеer? Mоre?
| |
|
Абе хора защо ви бибиткат? На мен никой не ми бибитка! Честно! Дори преди седмища имах такъв случай - на кръстовището при семинарията, правя ляв завой за да тръгна по Вапцаров, там светофара свети точно 3 секунди а аз първи. Потеглям и Нивата гасне. Резил. Не стига това ами и колана блокира и не ме пуска, не стигам до ключа. По моя вина пропуснахме един цикъл на светофара, при това в час пик............ Никой не ми бипна!
Лостчето за бързи/бавни е хубаво да се включва на место иначе хърка. Блокировката на деф. включвай на бавен ход с една ръка дърпаш лоста силно докато влезе, ако не иска леко ляв/десен завой. По същия начин и изключва.
Колкото по-малко питаш, толкова по-малко те лъжат.
| |
|
Ми не знам. Явно не ги кефиш хората и за това не ти бибипкат.
Още в началото на един светофар - нивата угасна. Ама аз си имах голям хубав триъгълник.
И някакъв тиквеник БИИИИИИИИИИИИИИИП.
Тръгвам и пак угасна. И изтървахме зеленото. На следващото зелено - всичко точно, а пича дето бибипкаше - ме изпревари с мръсна газ отдясно.
А аз се хиля.
Ми - какво да му майката очаква да се случи като бибипка на новобранец? Бафти тъпите хора.
Bеer? Mоre?
| |
|
Най-много ме изумяват тези които сврят на учебна кола. Не стига, че новобранеца се е притеснил а той ще му свири хептен да го паникьоса.
Колкото по-малко питаш, толкова по-малко те лъжат.
| |
|
Биричке, одеве преглеждах списъка с тази които са онлайн. Срещу твоят ник пише модератор. Какво означава това? Прости за тъпия въпрос.
Колкото по-малко питаш, толкова по-малко те лъжат.
| |
|
Ми - модератора има някои права в повече в клубовете които модерира. В моя случай - медицина, медицинска, алтернативна. Правата са - триене на теми или мнения, местене на теми в други клубове, в които също е модератор, заключване на теми за писане, бан / ънбан на юзъри за клуба. Поставяне на статични теми. Промяна на мнения.
Това си е по скоро задължение, щото никой няма да търпи модератор който дава "тон за песен".
Целта е да няма скандали, спам, тролене - тоест клуба да е приятно за общуване място.
Е има идиотски клубове, има и нормални.
И модератора винаги е виновен - щото модерира или щото не модерира
Bеer? Mоre?
| |
|
А това е идиотия щото най много новобранеца да успее да изненада всички включително и инструктора и да стане някое дребно но неприятно ПТП.
Bеer? Mоre?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | (покажи всички)
|
|
|