|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
Spoken like a true NASCAR crew chief. (The pit boss.)
Преди години познавах един китаец, имаше голям сервиз в махалата и много се
караше на клиентите, но всички ходеха при него, защото беше добър и
ефикасен.
Жените ги посрещаше направо с "ти кво си направила, ма?"
Особено китайките. Знаеш как се държат китайците със слабия пол.
Това беше близо до Chinatown. Всички го познаваха.
| |
Тема
|
Re: Въпрос към автомобилистите
[re: Koftia]
|
|
Автор |
Silverado (HIмана) |
Публикувано | 27.01.22 19:32 |
|
Тя много пъти е като бърз face lift на 4 степенна скоростна кутия.
Свръхдиректна ли искаш да кажеш?
Правих една на един Нисан. 1,2,3 и четвърта в основния корпус, а 5 и задна в допълнителен корпус зад основния.
Ма там беше друго - наляли гъсто масло, щото "много разбират" и посинили предавките/задна и пета/. Зщото мазането в доп. корпус се осъществява чрез "улук", ламаринен профил, който събира част от плискащото се масло в големия корпус и под наклон го стича върху задна и пета за да ги смазва и тях.
А гъсто масло от плискане да тече в "улук", особенно зимата - забрави!
Но ти чети, чети и се учи как икономично се кара - газ до спукване на втора и оттам директно пета.
| |
Тема
|
Re: Въпрос към автомобилистите
[re: Silverado]
|
|
Автор |
Koftia (форумист) |
Публикувано | 27.01.22 20:45 |
|
Да, за това става въпрос. И при тези предни движение, напречен двигател, така наречени transaxles, пета скорост много често се крепи на една зегерка. Как се изявиш като доста смел, от първа директно в пета, зегерката фърчи и плащаш. При много от тези дефекта е правим на място, но клиента плаща сваляне и качване.
Аз много рядко работя по амбреажни коли, те са много малка част от автопарка. Не повече от 5 %.
| |
|
Инструкторът не ти ли обясни? Такива неща не се ли питат преди да вземеш книжка?
Предлагам да караш само ски и сноуборд. Може рафтинг да пробваш. По пътищата има хора, които изобщо не държат да се забавляват, да се показват, да експериментират. Просто се придвижват и предпочитат сигурна среда. Необяснимо ми е защо се търси адреналин по този начин. Има скокове, катерене, далдисване, реки с крокодили. Нали тва е цялата идея? Да ги изядеш другите? Да я набримчиш тая кола, та да литнеш?
За чий трябва толкова рязко да я качиш тая скорост? Пожарна ли си, линейка ли си?
Лапешка работа!
| |
Тема
|
Re: Въпрос към автомобилистите
[re: Koftia]
|
|
Автор |
Silverado (HIмана) |
Публикувано | 27.01.22 21:22 |
|
да не говорим върху коляномотовилковия механизъм какви натоварвания се получават от втора на пета.
Е там вече може Нюка да настъпи котака с "цифра" за ремонт. Ако и изобщо!
| |
Тема
|
Re: Въпрос към автомобилистите
[re: 2biri]
|
|
Автор |
Naglets (Чуций) |
Публикувано | 27.01.22 21:22 |
|
Бабо, бабо, бабооооуууу....
WALL·E
| |
Тема
|
Re: Въпрос към автомобилистите
[re: Naglets]
|
|
Автор |
2biri () |
Публикувано | 27.01.22 22:08 |
|
Трай бабо за хубост!
| |
Тема
|
Re: Въпрос към автомобилистите
[re: Silverado]
|
|
Автор |
Koftia (форумист) |
Публикувано | 27.01.22 23:06 |
|
И от пета като го изряука на втора за още повече адреналин и не знам дали знаеш какво се получава. Ангренажен ремък не издържа, или изронва или прескача. И говорим за пари.
| |
Тема
|
Re: Въпрос към автомобилистите
[re: Koftia]
|
|
Автор |
Silverado (HIмана) |
Публикувано | 27.01.22 23:50 |
|
вече не му се вързвам за нищо на тоя шморц.
Предния път търчах по терасите да вися надолу с главата и да му снимам какво да направи с климатика си, пък то накрая ми се хили, че не му било нужно вече и само било питало.
Та затуй и сега съм с абсолютни резерви към него.
Явно редовно си "мени центровката" и "бута масло", горкичкото!
| |
|
търчах по терасите да вися надолу с главата
Подновявал ли си наскоро отводнителната система на покрива вкъщи,
ако искаш да се качиш да покажеш?
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
|
|