|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
Да!
(Ако няма друга механическа причина, разбира се.)
Кофтия сигурно ще ти обясни с подробности.
| |
|
Трябва да е 1., понеже иначе няма проблеми със скоростната кутия.
| |
|
И аз така мисля.
На скоростната кутия й е все тая, дали при 80 минаваш от 4-та на 5-та или от 2-ра на 5-та.
| |
|
Схващам какво е станало...
От много високи обороти съм превключил на 5-та, преди оборотите на двигателя да са паднали достатъчно. Съответно все едно се движа с 80 на 5-та скорост при 5 хиляди оборота, което е невъзможно, тъй като на 5-та с 5 хиляди оборота си поне на 160 км/ч, а аз реално се движа с 80.
Аууу....
| |
|
а често ли ти се случва да караш и в насрещното на задна, а?
| |
|
На скоростната кутия й е все тая, дали при 80 минаваш от 4-та на 5-та или от 2-ра на 5-та.
Да, ама ако при 80 минавам от 4-та на 5-та това се случва на по-ниски обороти, отколкото ако го направя от 2-ра. На 2-ра направо ще гръмне двигателят, вдига поне 5 хиляди оборота, преди да стигне 80 км/ч. В смисъл гоцко звучи.
| |
|
Да, в гаража, всеки път при излизане.
| |
|
неизравнени ъглови/периферни/ скорости/по спомен/ на валове и търкалета в каробката на передачите.
Става, но с двойно амбриране. Ма от какъв зор?
Да земе да се засрами от белите ни коси и да спре да се прави на мотика пред нас!
| |
|
Бързото ускоряване, което доколкото разбирам ти е страст, се постига (при равни други условия като модел машина, тегло, свойства на настилката, гориво, температура на системата и какво ли не още) със сръчност газ/съединител/скорости, плюс добър слух за двигател, гуми... дори позиция на тялото.
Въпрос на повечко опит е. Сръчността не е да минеш от 2 на 5 предавка. Божей... само предстоящи ремонти, ако не става въпрос за тунингована система.
Редактирано от Crrafterr на 26.01.22 23:58.
| |
|
Аха, разбирам. Като цяло проблемът е в прескачането.
Не ми е толкова страст, колкото необходимост.
| |
|
Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
|
|
|