Клубове Дир.бг
powered by diri.bg
търси в Клубове diri.bg Разширено търсене

Вход
Име
Парола

Клубове
Dir.bg
Взаимопомощ
Горещи теми
Компютри и Интернет
Контакти
Култура и изкуство
Мнения
Наука
Политика, Свят
Спорт
Техника
Градове
Религия и мистика
Фен клубове
Хоби, Развлечения
Общества
Я, архивите са живи
Клубове Дирене Регистрация Кой е тук Въпроси Списък Купувам / Продавам 10:39 01.05.24 
Поколения
   >> 40-50
*Кратък преглед

Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
Тема Re: Въпрос към автомобилиститенови [re: Crrafterr]  
Автор Nuke Dukem (very good)
Публикувано26.01.22 23:27



Нито нова, нито скъпа, макар че на мен ми е скъпа. Вдига до 195.







Тема Re: С грешната кола синови [re: bira_more]  
Автор Nuke Dukem (very good)
Публикувано26.01.22 23:31









Тема Re: Въпрос към автомобилиститенови [re: Nuke Dukem]  
Автор Reverend Harry Butz (The Swamp)
Публикувано26.01.22 23:31



вместо това направя превключването от 2-ра на 5-та с леко натиснат педал на газта, това не би ли избегнало суркането също?

Не с натиснат педал, защото ти в момента си по начало на високи обороти.
(Оборотите на втора са по-високи от оборотите на пета.)
Ако превключваш да речем от пета на трета за да изпревариш по нанагорнище,
тогава може да дадеш газ в промеждутъка за да вдигнеш оборотите преди да
захапеш трета. От втора на пета, е обратното. Даваш лека пауза.





Тема Re: Въпрос към автомобилиститенови [re: Nuke Dukem]  
Автор oberleutnantRzevski (същият)
Публикувано26.01.22 23:31



80 на втора е доста.
Не, че не може, но само при форсмажорни обстоятелства.

Хъркане при превключването обаче не би трябвало да има.
Ако има, то възможните варианти са следните:
1. Недобре натиснат педал на съединителя или несинхронизирано превключване с натискането - ранно отпускане, преди да е влязла предавката.
2. Заминал съединител или недобра работа на системата, която го привежда в действие.
3. Скапан синхронизатор на 5-тата предавка.



Тема Re: Въпрос към автомобилиститенови [re: Nuke Dukem]  
Автор Koftia (форумист)
Публикувано26.01.22 23:33



Ако продължаваш ще плащаш сериозни ремонти. Вероятно и глоби в градско. Че докато обясниш на полицая, че се касае за рев на двигателя и не чак толкова за висока скорост , може да останеш неразбран.



Тема Re: Въпрос към автомобилиститенови [re: TCNQ]  
Автор LAMBl (25 W ЛАМБИ)
Публикувано26.01.22 23:33



"Изреждаш си ги поред - 2 (40/50), 3 (80/90), 4, и после 5а, като на 4а трябва да си вдигнал вече 140 км/ч,..." Не гледаш скорост, а обороти.





Тема Re: Въпрос към автомобилиститенови [re: Reverend Harry Butz]  
Автор Nuke Dukem (very good)
Публикувано26.01.22 23:34



Аааааааааааааааааааааааа, схващам, ясно. Трябва да прекарам по-дълго време с натиснат педал на съединителя?

А ако искам от 2-ра да включа на 3-та с тия високи обороти, дали това не би избегнало суркането?





Тема ако искаш да ускоряваш бързонови [re: Nuke Dukem]  
Автор ~@!$^%*amp;()_+ (целия горен ред)
Публикувано26.01.22 23:35



земи си електричка



Тема Re: Въпрос към автомобилиститенови [re: Nuke Dukem]  
Автор Silverado (HIмана)
Публикувано26.01.22 23:36



чшшшш, алоу - не на мен тези.





Тема Re: Въпрос към автомобилиститенови [re: Koftia]  
Автор Nuke Dukem (very good)
Публикувано26.01.22 23:38



Мани глобите, тук всеки ускорява така и не спират, трябва да знаеш само къде и кога. Въпросът е за колата, че вече за поне 3-ти път ми се случва и имам чувството, че вътре зъбните колела са станали на пюре.

Значи секвенциално и да забравя за тия прескачанки, да?






Страници по тази тема: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | (покажи всички)
*Кратък преглед
Клуб :  


Clubs.dir.bg е форум за дискусии. Dir.bg не носи отговорност за съдържанието и достоверността на публикуваните в дискусиите материали.

Никаква част от съдържанието на тази страница не може да бъде репродуцирана, записвана или предавана под каквато и да е форма или по какъвто и да е повод без писменото съгласие на Dir.bg
За Забележки, коментари и предложения ползвайте формата за Обратна връзка | Мобилна версия | Потребителско споразумение
© 2006-2024 Dir.bg Всички права запазени.